Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. oktober 2010

Jeg sendte en ny e-post til ICE




Gmail - To Linda Foster










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To Linda Foster











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Oct 27, 2010 at 8:41 AM




To:
ICE@dwp.gsi.gov.uk






Hi,

thank you very much for your letter, which I received earlier this week.

You say you at ICE has accepted my complaint, after I got help from your collegue at ICE, (I think his name was Martin (something), like my uncle in Norway, if I'm not mistaking), helped me with co-operating in phrasing the complaint right.


Last year however, I had an almost unplesant experince.

When ICE called me when I was at Tesco Supershop, here in Liverpool, to buy groceries.

I explained I wasn't at home, but it wasn't possible for me to get that complaint like I wanted to frase it, after I talked with your college, after I was shopping food, after a jobcentre-meeting.


Therefore, I have explained to your college Martin, and also another of your colleges, (the woman, (I think it was), who got my previous case), that this time, I would have wanted to deal with the complaint, in writing.


So that I don't have to 'abort' this complaint as well.

Since I thought I had to that, the last time, since I lost control, on my previous complaint, and after that, I couldn't get it back, to the way I wanted to frase the complaint, just by sending written correspondence to ICE, unfortunately.


So this time, I've explained to several of your colleges, that I please wanted to deal with this complaint in writing.

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter