Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. oktober 2010

Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Trakassering










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Trakassering











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Oct 23, 2010 at 10:05 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Dette er også trakassering, mener jeg, for dette er ikke oppriktig, dette er skrevet for å være en drittpakke mot meg, sånn som jeg tolker dette.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: <bare_lurer@hush.ai>
Date: 2010/10/23

Subject: Trakassering
To: eribsskog@gmail.com


-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----

Hash: SHA1



Heisann



Du klager over at du blir trakassert når noen sletter innlegene

dine på diverse sider, men selv sletter du innlegg på bloggen din

over lav sko. Er ikke dette en god dose dobbeltmoral?



En annen ting jeg har lurt på lenge, hvorfor driver du å anmelder

alt og alle? Tror du virkelig at politiet tar deg å dine

anmeldelser seriøst? Du har vel hørt historien om gutten som ropte

ulv ulv?



Når vi først er inne på ærekrenkelse, hvorfor publiserer du all

mulig skit om folk på bloggen din? Tror du de vil at det skal

publiseres? Det samme gjelder mailer som er merket konfidensielt,

og ikke skal publiseres. Det er klart og tydelig at du driter i

andres personvern og opphavsrettigheter, men dine egne rettigheter

skal du ha...



Og dette med mafiaEn? Har du noen som helst bevis på at de er etter

deg? Hadde de vert etter deg hadde de fint tatt deg allerede iom at

du poster navn, adresse, personnummer etc. på bloggen din.



Sist men ikke minst, kan du begynne å poste de lange mailene og

bildeseriene i noe som på forum kalles spoiler, altså en egen boks

som folk kan klikke på for å få opp i stede for at alt ligger ute

og siden din blir lang som et vondt år. Du som søker stilling som

web utvikler bør klare å gå til det på noen få min



Mvh:

En som ikke vil ha fult navn og livshistorie publisert på bloggen

din

-----BEGIN PGP SIGNATURE-----

Note: This signature can be verified at https://www.hushtools.com/verify

Charset: UTF8

Version: Hush 3.0



wpwEAQMCAAYFAkzC9h4ACgkQzCnF5sbgXW2VSgP9FxN9C2l4fHzKqf5cnJBuSVrusqLF

MxJKRSsHJdlENitVEb96xZhzpF9zXKisZ9dWE415mtWHuM31nU7pSTGcyGoMf/atJrpy

FHljvl7FvSJM7+Mymqyitlsx4SPdx7e9l6ZcICnmDpuijA2MkN8aVL5bXkWQgkeiZzrg

5WkJASw=

=taLv

-----END PGP SIGNATURE-----











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter