Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. oktober 2010

Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Drammen




Gmail - Oppdatering/Fwd: Fwd: Re: Fwd: Oppsett av webshop










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Fwd: Re: Fwd: Oppsett av webshop











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 24, 2010 at 1:11 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Bridget Martin <briet.martind@gmail.com>

Date: 2010/10/24
Subject: Fwd: Fwd: Re: Fwd: Oppsett av webshop
To: eribsskog@gmail.com


Så där ja, Erik



---------- Forwarded message ----------

From: Bridget Martin <briet.martind@gmail.com>

Date: 2010/10/24

Subject: Fwd: Re: Fwd: Oppsett av webshop

To: post.sondre.buskerud@politiet.no





Hej,



Jag vill anmäla det här hotet.



Jag vill att gärningsmannen åtalas och straffas.



Med vänliga hälsningar



Bridget Martin



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/22

Subject: Re: Fwd: Oppsett av webshop

To: briet.martind@gmail.com





Din jævla hore.



Bare vent til jeg får kontroll.



Da skal jeg få dere som har dømt og straffet meg skutt.



Jeg er nemlig i Heimevernet.



Så sånn er det.



Erik Ribsskog



--



Support 24/7 - 298 17 238











PS.

Hvis noen lurer på det.

Så har jeg ikke skrevet noe e-post til noen Bridget, i det hele tatt.

Det ovenfor, det er noe, som noen har fabrikert, for å få til å se ut som, en e-post fra meg.

Jeg kjenner ingen Bridget, og har aldri kjent noen.

Og har aldri sendt noe e-post til noe Bridget.

Ihverfall ikke som jeg kan huske.

Og ihvertfall ikke den ovenfor.

Så sånn er det.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter