Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. oktober 2010

Jeg sendte en ny e-post, til Politiet i Drammen, med flere




Gmail - Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Oct 19, 2010 at 6:48 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no


Cc:
post@slottet.no


Bcc:
hofmarskallatet@kongehuset.dk






Hei,

det er også en dansk adelsmann, Nikolaj Asgeir MacGregor Sandolin, som bor i Tyrkia.

(I byen Izzet, mener jeg).

Som har laget et slektstre nå, (jeg har jo fått slektsforskning som hobby, etter at jeg leste i min mormors testamente, at hun arvet Holger (baron) og Magna Adeler).


Han har laget et slektstre over hele den danske adelen.

(OneTree på MyHeritage).

Jeg sendte han en e-post, ifjor høst, og fikk ikke noe svar da.

Men kun en masseprodusert e-post, nå, et år seinere.


Og jeg sendte en ny e-post, men fikk ikke noe svar.

Men, jeg har jo en blogg, som er vellest, med opp mot nesten 1000 lesere hver dag, for det meste fra Norge.

(johncons-blogg, etter mitt nick på internett, fra chatting og debattfora osv).


Og på den bloggen, så har jeg et tracking-cookie program, StatCounter, for å se hvor mange som leser på bloggen, osv.

Og det programmet snapper også opp Google-søk.

Og jeg har jo skrevet en del om hjemstedet mitt, Bergeråsen, på den bloggen.


Så jeg kunne se det, at noen i Izzet søkte om et hus på Bergeråsen, i Kollen 1 vel.

Så om det var noe med han Sadolin?

Så om han har noe med det tyrkiske hacker-angrepet mot meg å gjøre?


Og også vil angripe meg på Bergeråsen, ved å få plassert noen av hans folk der?

Bare noe jeg undrer over her.

Det er vel lov får man håpe.

Jeg ville bare oppdatere om dette.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/19
Subject: Fwd: Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'
To: hofmarskallatet@kongehuset.dk, post@slottet.no





---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/19
Subject: Fwd: Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'
To: post.sondre.buskerud@politiet.no



Hei,

jeg lurer på om grunnen til at jeg blir angrepet av noen tyrkere.


At det er fordi at mora mi fikk arven etter Holger baron Adeler, av sine foreldre, i 1980 ca.


For de arvet Holger baron Adeler, som var gift med min mormors tante, og de døde barnløse.

Jeg fikk noen bøker om Napoleon, på dansk, av min stefar Arne Thormod Thomassen, mens jeg var i Larvik, hos mora mi, og faren min henta meg en gang, (jeg tok vanligvis toget, så det var sjeldent).


De bøkene lå i garasjen på Tagtvedt.

Og jeg tror de må ha vært etter Holger baron Adeler, (for han arvet også min tippoldefar som var forsvarssjef i Danmark, Anders Gjedde Nyholm).


Så sånn var det.

Så jeg er nok da baron Adeler.

Og Cort Adeler, fra Brevik, han ble kjent da han kriget mot tyrkerne, for Venezia, var det vel.

Og det var visst da vanlig, på den tiden, å ha et tyrkerhode, i våpenskjoldet, for de som kriget mot tyrkerne.


Og det tyrkerhodet, det er jo i våpenskjoldet til Adeler enda.

(Jeg sender med kopi fra min blogg).

Men det er jo gamle tradisjoner, fra da verden var større.


Så det kan vel ikke vi forrandre på, i våre dager.

Men nå ble jeg altså angrepet av tyrkiske hackere, kan det virke som.

Og jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av 'mafian'.


Og jeg ble forsøkt drept, i Larvik, i 2005, på min onkel Martin sin samboer, Grete Ingebrigtsen sin gård.

Og jeg er nå en flyktning i England.

Men jeg får ikke mine rettigheter fra norske myndigheter.


Bare som en oppdatering.

Med hilsen

Erik Ribsskog (Baron Adeler)


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/19
Subject: Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'
To: post.sondre.buskerud@politiet.no
Cc: sales@uk.one.com



Hei,

nå snappet jeg opp det, på et tracking-cokie-program, at en av mine nettbutikker, Spesialbestillinger.net, har blitt utsatt for hacking, av den 'tyrkiske mafian'.


Og jeg jobba sammen med en hel familie, av kurdiske tyrkere, da jeg ble plassert, (må man vel si), av Rimi, på Rimi Bjørndal, i 1996, som assisterende butikksjef.


Det var Özgyr-familien.

Foreldrene husker jeg ikke hva heter, men de jobba i et vaskefirma som het Kvalitetsrengjøring, som holdt til i Sannergata.

May Britt og Viggo het sjefene der.


Og barna deres, het Hava, Sema, Songül og Muhammed.

De jobba alle på Rimi Bjørndal.

Hvor jeg ble plassert to ganger, av Anne Kathrine Skodvin, distriktsjef i Rimi.

Første gang, i 1996, som sagt, før jeg ble butikksjef, i 1998, på Rimi Nylænde på Lambertseter.


Så ble jeg tulla fælt med, av direktører bl.a. i Rimi, så jeg bestemte meg for å 'skifte beite'.

Så jeg begynte å studere IT, på Ingeniørhøyskolen, i 2002, (for jeg trengte noen friår fra jobbing også, og jeg hadde ikke noen grad, og jeg var overarbeida da, for jeg ble tulla fælt med, da jeg var sjef på en stor Rimi-butikk, som het Rimi Kalbakken, som pleide å være ICA Supermarket, ved Symra kino, eller hva det het).


Og da ble jeg plassert på Rimi Bjørndal, av Skodvin igjen, etter å ha jobbet som butikksjef i en tredje Rimi, nemlig Rimi Langhus.

Og de jentene pleide å sitte å preike med meg, på t-banen ned til byen osv.


(Ihverfall de to eldste).

Så de liksom sneik seg litt innpå meg, syntes jeg.

For det var ikke vanlig kost i Oslo, for meg, for å si det sånn at jeg satt å prata med folk på t-banen om forskjellig.


For folk i Oslo var vel ganske kalde ofte, eller hva det kan ha vært.

Men men.

Jeg vil ihverfall anmelde denne hackingen.

Det var også ei tyrkisk-kurdisk ung dame, ved University of Sunderland, hvor jeg studerte, i 2004. Hu het Leyla, fra London.


Så dette kan kanskje ha noe med noen av disse jeg kjenner fra jobb og studier å gjøre.

Hva vet jeg.

Jeg sender med kopi av skjermbilder.

Mvh.

Erik Ribsskog











3 attachments
spesialbestillinger net statcounter.JPG
179K
hacket av tyrkisk mafia.JPG
55K
tyrkerhodet til adeler.JPG
131K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter