Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. oktober 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Ellen Greftegreff






Skidag




Erik Ribsskog 4. oktober kl. 09:25

Hei,

var det ikke du som hjalp meg, når vi hadde skidag, på Berger skole, og jeg var utslitt, for jeg hadde gule, smørefrie glassfiberski, som var veldig tråe.


Så jeg lå og hvilte i snøen utafor løypa opp til Blindvann.

Så kom du og noen andre jenter i klassen din forbi, og hjalp meg til å starte å gå igjen.

Stemmer dette, kan du huske dette.

Bare lurte på om det var noe tull med de skia.


Jeg fikk dem av stefaren min, Arne Thomassen, i Larvik, på den tida jeg flytta til faren min, Arne Mogan Olsen, på Berger.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog




Hei,

Det er mulig jeg hjalp deg, men jeg kan nok ikke huske det. Syntes allikevel det er rart at en jeg ikke husker kan utlevere alle så detaljert. Syntes nok ikke det du nevner om din søster i full offentlighet er særlig flatterende. Tenk deg litt om før du skriver.

Ellen



Erik Ribsskog 4. oktober kl. 21:24

Nei,

nå var det jo søstera mi, som tok opp det med meg.


Hu kom opp til meg i Leirfaret, og sa, 'vet du hva han Kenneth gjorde eller'.

Noe sånt.

Men hu var så vag, så jeg forstod ikke hva hu mente.

Og tremenningen min Øystein Andersen tok meg med på en fest ved Berger kafeen, og der var han Jens, i klassen deres, kameraten til han Kenneth.


Og han Jens nevnte også den episoden.

Jeg husker deg og broren din Frederik, for noen tulla med etternavnet deres, husker jeg, og kalte broren din for 'grøftegraver'.

Men men.

Du dro også ned shortsen, bak, på hu med det mørke håret, bakerst på bildet deres, i gymmen, som vi hadde sammen med dere.


(Foran trynet på meg).

Og hu hadde ikke på seg truse.

Men men.

Jeg husker godt mange av de som bodde på Berger, men jeg var jo sånn at jeg gikk på fotball, og ikke så mye på ski, som deg.

Ski-folk er vel mer induvidalister, mens jeg kunne prate med alle da.


Så derfor husker kanskje jeg mer.

Men men.

Jeg mener å huske at du var flink til å rope 'løype' ihvertfall, når jeg var med på Onsdagsløpet.

Det var med en gang etter at jeg flytta til Berger fra Larvik.


Det husker du kanskje, at jeg flytta meg, sånn at du kunne tøffe forbi?

Jeg hadde så dårlig ski, skjønner du, og mora mi gikk mye i lysløypene, rundt ved Bøkeskogen, i Larvik, men jeg var vel bare med en gang.


Før det, så hadde jeg stått så mye på ski, siden jeg var 5-6-7 år vel.

Men noen fra Østre Halsen, tror jeg, skrøyt av meg da, at jeg gikk forbi alle de andre, i spurten.

(Det var når vi nesten var tilbake i 'sivilisasjonen').


For noen ganger syntes jeg at langrenn ble litt kjedelig.

Jeg var mer sånn at jeg spite fotball.

Men men.

Du får ha takk for svar ihvertfall.

Jeg mener at Haldis sin datter Christell, gikk på Wang privat-gymnas, i Oslo, for hu klarte ikke artium da, på tre år, i Holmestrand, var det vel.


Fikk hu artium i Oslo eller, på Wang, mener jeg?

Jeg er ikke så oppdatert, for jeg kutta ut faren min og dem mye, etter at jeg flytta til Oslo, i 1989.

Så det er kanskje derfor jeg husker gamle dager så bra, ute på Berger.


For jeg har nesten ikke vært der, siden 1989 da.

Men beklager hvis det ble noe ubehageligheter.

Jeg har nemlig overhørt, i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe dem har der, kalt 'mafian'.


Og jeg ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer sin gård, i Larvik, i 2005.

Og politiet vil ikke si meg hvem denne 'mafian' er engang, og de vil ikke etterforske mordførsøket mot meg.


Så jeg er flyktning i England, og prøver å grave litt i gamle dager da, for å prøve å finne ut, hvorfor jeg er forfulgt, og hvorfor jeg ikke får rettighetene mine.

Men hvis ikke dette hadde skjedd, så hadde jeg nok ikke skrevet sånne dumme meldinger på Facebook.


Det er dessverre en konsekvens av at politiet bl.a., ikke gjør jobben sin, i Norge.

Så sånn er det.

Men takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog



Erik Ribsskog 4. oktober kl. 22:26

Altså,

for å forklare hvordan søstera mi, Pia Ribsskog, er.


Så hvis min fars stedatter, Christell Humblen, sa fra om noe.

Så var hu veldig klar.

Som den gangen hu sa fra om at rektor Borgen hadde gått inn i garderoben deres, (og at Annika hadde løpt foran han, og vifta med puppa).


Da de gikk i 6. klasse, eller noe.

Hvis søstera mi, Pia Ribsskog, skulle fortalt om dette.

Så hadde hu kanskje sagt.

Borgen var slem, og Annika var rar.

Når søstera mi er så vag, så kan man jo ikke si det videre, eller gjøre noe med det.


Annika, Pia sier at du var rar.

Ikke sant, da stopper det opp.

Det går jo ikke ann å ta det videre.

Så der vil jeg gi skryt til hu Christell, for hu er mye klarere, enn søstera mi Pia.

Men men.


Pia er kanskje bevisst vag.

Hvem vet.

Det er jo skrevet en bok, som heter at Kvinner er fra Venus, og menn er fra Mars.

Isåfall, så er nok søstera mi, Pia Ribsskog, fra den delen av Venus, som er så langt bort som mulig, fra Jorda, vil jeg si.


Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter