Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. oktober 2010

Jeg tror at Hege E. Lund, (fra StatCounter), må ha vært svigerinna, til Christell, for hu heter nå Hege Elisabeth Snoghøj, ser jeg

hege elisabeth snoghøj skattelistene

PS.

Christell og Hege var forresten også venninner.

De ble kjent, da de var sånn 15-16 år, tror jeg.

Grunnen til at de ble kjent, var at var naboer, i Rødgata, i Drammen.

(Tror jeg ihvertfall).

For Christell bodde jo mye der og.

Så en gang, som jeg skulle ligge over hos Jan, i Drammen.

Så var Christell der, aleine vel, hos Jan.

Så la Christell fram noe madrass for meg vel.

Så stakk hun bort til Hege.

(Dette var høsten, skoleåret 1988/89).

Så kjeda jeg meg da, så begynte jeg å ringe til kontakttelefonen.

Så kom Christell plutselig tilbake da.

Så kjefta hu, fordi jeg ringte til kontakttelefonen, fra telefonen til Jan.

Så Christell bodde i Rødgata, skoleåret 1988/89, vil jeg si.

Mens jeg var der som gjest da.

Og da ble jeg så sur, fordi Christell kjefta.

(Hu var jo yngre enn meg).

Så da gikk jeg meg en tur, nesten langs noen jernbaneskinner, som dem har uti der.

(Av en eller annen grunn).

Og kjølte meg ned litt.

Før jeg tok kvelden.

For jeg skulle sikkert på jobb, på CC Storkjøp, dagen etter da.

Mens Christell sov i dobbeltsenga til broren sin vel.

Og morgenen etter, så våkna jeg av, at Christell stod over meg, i stua til Jan, og banna og sverta og kalte meg masse stygge ting da.

Men jeg var ikke helt våken ennå.

Så jeg bare lot som at jeg ikke hørte det.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det ble forresten sagt, (av Tom Bråten og dem, fra Berger vel), i bryllupet til Hege E. Lund da, og Jan Snoghøj, (på Geilo), sommeren år 2000.

(I taler, under bryllupsmiddagen da).

At Jan, hadde 'vært på' Hege, det skoleåret der.

(Mens Hege fremdeles bare var 15 år da.

Og Jan var ca. 10 år eldre da).

For Hege hadde vært på besøk der da, hos Christell, i Rødgata, (fortalte han Berger-karen, under middagen, i bryllupet til Jan og Hege).

(Mens Jan var på jobb, eller på byen, eller hos noen venner, eller noe).

Så hadde hu 15 år gamle Hege liggi og sovet da, i leiligheten til Jan.

Så hadde Jan begynt å kline med henne.

Og det var så langt i den historien, som man fikk høre, i den bryllupstalen, (i bryllupet deres, i Geilo), da.

Men dette skjedde altså 10-12 år, før bryllupet.

Så begge disse, i brudeparet, de hadde nok også adskillige andre forhold, i mellomtiden.

Men men.

Og så ble de plutselig sammen (igjen) da, like før år 2000, kanskje, (det året de gifta seg).

Så der var det litt 'urent trav', fra Jan Snoghøj.

Jeg husker at Haldis (Humblen), (mora hans), klagde på Jan, over at damene hans, alltid var så unge.

(En julaften på 90-tallet var vel det her, mener jeg).

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Nå gjorde jeg om på det her, på MyHeritage også:

gjorde om på my heritage

http://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter