Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. oktober 2010

Jeg tror egentlig ikke at det er noe tull med han Morten Woll. Han virker som en stødig kar han, synes jeg. Men men




Gmail - Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Oct 6, 2010 at 8:31 PM




To:
woll@mail.com






Hei,

ja, jeg publiserer dette, også skal jeg ikke publisere mer.

Beklager at jeg ble forstyrra av noen folk som tulla, på StatCounter og Google.

Og det virker som den nettbutikken tar av litt og nå, så igjen takk for at du var kunde nr. 1 i nettbutikken.


Men skal love at jeg ikke skal glemme johncons-blogg heller.

Jeg skal prøve å få tid til alt.

Det var kult å høre, at det er noen som faktisk leser det som blir publisert på johncons-blogg.


Så det var veldig artig.

Bare kom med tilbakemeldinger, eller si fra hvis det er noe dere vil ha publisert selv.

johncons-blogg begynner å nærme seg 1000 lesere hver dag nå, så det er artig!


Igjen takk for støtten, og beklager problemene med rare Google-søk osv!

Mvh.

Erik Ribsskog


2010/10/6 <woll@mail.com>

Hei igjen,



Eg og mange av mine venner er store tilhengere av bloggen din, men diverre synast nokre av desse at det er morosamt å søke på ting i google, tydelegvis med navnet mitt, for å få det med i innlegga dine.




Det er difor du har fått mange rare søk/treff på stat-counter greiene.




Du får nesten berre oversjå dei, ettersom det berre er tull og tøys !




Eg hadde forresten satt pris på om du ikkje la ut e-postane sendt mellom oss, på bloggen. Kanskje du kunne slutte med det frå og med denne e-posten ?







Gledar meg til eg får pakken i posten !







Mvh. Morten














-----Original Message-----

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: woll@mail.com

Sent: Wed, Oct 6, 2010 7:37 pm

Subject: Re: Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net




Hei,



takk for e-post!



Det har jo vært skrevet om deg, på bloggen min før og.



Noen ved NTNU, de søker nå på, at du er 'undercover politi'.



Hva er det for noe tull, lurer jeg.



Mvh.



Erik Ribsskog




PS.



Her er mer om dette:










2010/10/6 <woll@mail.com>


Hei igjen,



Takk skal du ha, det var veldig kjekt !



Ser ikkje vekk i frå at eg bestiller fleire ved ein seinare anledning.



Skal anbefale godtebutikken.net til dei eg kjenner !





Mvh. Morten
















-----Original Message-----

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: woll@mail.com





Sent: Tue, Oct 5, 2010 11:00 pm

Subject: Re: Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net




Hei,



takk for svar!




Jeg sier det er greit jeg.



Hvis ikke det blir belastet.



Siden du var kunde nr. 1.



Så kan du få den isbre-mint klassisk 200 gram gratis.



Siden du var den første kunden, på Godtebutikken.net, mener jeg.



Så blir det kanskje litt reklame og sånn, tenkte.



Så jeg skal prøve å få sendt den så fort som mulig.



Vi får se.



Takk for at du bestilte fra Godtebutikken.net!




Mvh.



Erik Ribsskog






2010/10/5 <woll@mail.com>





Hei Erik,






Det har førebels ikkje blitt belasta noko frå min konto.




Eg ventar eit par dagar og prøver igjen om det ikkje hender noko.




Lykke til med nettbutikken. Håpar du får tjent nok til å halde bloggen din oppe å gå !







Mvh. Morten












-----Original Message-----

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: woll@mail.com

Sent: Tue, Oct 5, 2010 9:26 pm

Subject: Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net




Hei,



jeg tror du bestilte før nettbutikken ble offisielt åpnet.



Så jeg tror at den kredittkort-funksjonen ikke virket.




Har du mulighet til å sjekke om kontoen din har blitt belastet?




Mvh.



Erik Ribsskog


































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter