Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. oktober 2010

Mer fra MyHeritage




Gmail - Ribsskog Web Site -Nyhetsbrev, 24. Oktober 2010










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ribsskog Web Site -Nyhetsbrev, 24. Oktober 2010











MyHeritage Newsletter
<newsletter2@myheritage.com>



Sun, Oct 24, 2010 at 9:06 AM




Reply-To:
noreply@myheritage.com


To:
eribsskog@gmail.com










Har du problem med å lese denne meldingen? Les den i din nettleser.





















Kjære Erik,

Her er de siste oppdateringene fra 'Ribsskog Web Site'

Hva er nytt

okt 15, 2010





Erik Ribsskog oppdaterte detaljene til 'n Ola fra Sand/Berger, Anders Christensen Gjedde, Ågot Mogan og Ingeborg Elisabeth Ankerita Heegaard på slektstre: Ribsskog Family Tree








okt 16, 2010





Erik Ribsskog la til 'n Ola fra Sand/Berger til slektstre: Ribsskog Family Tree


Kommende begivenheter



































10. November 2010
32 fødselsdag til Axel Nicolai Johannes Thomassen
Bror












Send Axel Nicolai Johannes en gratulasjon




































25. Desember 2010
39 fødselsdag til Pia Charlotte Ribsskog
Søster












Send Pia Charlotte en gratulasjon


Hva du kan gjøre videre

Hva med å besøke siden din, oppdatere slektstreet eller legge inn nye bilder?
Hold siden din i aktivitet og bruk den!

- Inviter flere familiemedlemmer til siden din

- Besøk familiesiden din nå

- Se slektstreet ditt og legg til mer informasjon

- Legg inn noen nye bilder


Ha en god dag!
MyHeritage.com



Denne meldingen er sendt for forenkle bruken av familie-siden din på MyHeritage.com. Hvis du ikke ønsker å motta flere slike meldinger, klikk her.
MyHeritage (UK) Ltd., Cardiff House, Second Floor, Tilling Road, London NW2 1LJ, England; http://www.myheritage.no











PS.

Min far, Arne Mogan Olsen, sin samboer, Haldis Humblen, sin datter, Christell Humblen.

Hun er skorpion, mener jeg å huske.

Med fødselsdag 13. november, eller noe vel?

Men hun er visst ikke godkjent av MyHeritage, som min søster.

For da mener jeg at hu skulle ha dukka opp der, i den e-posten, med ballonger osv.

Så sånn er det.

Eller kanskje det er fordi jeg ikke har skrevet inn burdagsdatoen?

Men jeg har vel aldri vært i bursdagen til Christell, så jeg tror ikke jeg skal si hvilken dato det er helt sikkert.

Men hu babla ganske ofte om at hu var skorpion, mener jeg å huske.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter