Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. oktober 2010

Mer fra Trond Johansen fra Svelvik






Åssen går det da Trond,






Erik Ribsskog 24. oktober kl. 09:58

løper du fortsatt rundt på Svelvikdagene og roper om det er noen damer som vil ha sleika fitta?


Erik Ribsskog



Trond Johansen 24. oktober kl. 10:07 Rapporter

Heisan:) her er det bra:) det er ikke flere å rope på for alle er blitt sleika:)




Erik Ribsskog 24. oktober kl. 10:24

Tviler ikke.

Søstera mi, Pia, hu likte ikke at du ropte sånn, husker jeg at hu sa.


Men hu har jeg kutta ut nå.

Husker du at jeg bodde aleine, på VGS., for jeg skal ha rettsak mot faren min tenkte jeg.

Har også overhørt at jeg er forfulgt av noen i Oslo, kalt 'mafian', så jeg har flykta til England.




Trond Johansen 24. oktober kl. 10:43 Rapporter

Det husker jeg.


Såpass ja. Går det bra sånn ellers med livet etter alt dette rote?



Erik Ribsskog 24. oktober kl. 11:00

Hei,

nei, politiet vil jo ikke engang fortelle meg hvem den her 'mafian' er.


Så jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg kan jo ikke ha noe vanlig liv, mens dette foregår.

Og dette var noe jeg overhørte, i Oslo, i 2003.

Og jeg ble forsøkt drept på min onkel Martin Ribsskog sin gård i Larvik, i 2005.


Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg har blitt forfulgt osv.

Så jeg prøver å ta opp problemer fra gamle dager.

Kanskje det har noe med gamle dager på Berger osv., å gjøre.

Jeg husker at Kristin Sola og Monika Johansen fra klassen vår, tok meg til side i et friminutt, og spurte om det var sant at jeg bodde alene.


Så jeg har prøvd å få tak i de.

De hadde visst hørt det et sted.

Problemet mitt er at Lensmannen i Svelvik, han krever at jeg møter opp på lensmannskontoret i Svelvik, for å anmelde faren min, for omsorgssvikt.


Men, jeg er jo flyktning, i utlandet.

Jeg synes ikke jeg kan dra tilbake til Norge, før jeg får rettighetene mine, fra politiet.

(Jeg vil at de skal etterforske drapsforsøk mot meg, og at de skal fortelle meg hvem den her 'mafian' er, som forfølger meg, som dem har i Oslo.


Det er jo ikke meninga at dem skal holde sånt hemmelig.

Det skal jo politiet få avisene til å skrive om det, hvis dem har noe 'mafian' i Oslo.

Men men).

Men hvis du gidder så kan du jo høre med han Lensmannen i Svelvik, om han kan gjøre et unntak, og begynne å etterforske.


Hvis du sier at du veit at jeg vokste opp aleine, så er jo det bevis.

Og Kristin Sola og Monica Johansen og han Jan Ivar, som gikk i klassen min, 2. året, visste visst også det.

Men men.

Du får se det ann.


Takk for svar ihvertfall.

Takk for sist og, som vel var Svelvikdagene en gang etter at jeg hadde flytta til Oslo.

Sorry hvis jeg var litt usosial da, men det var litt sånt tøft i Oslo, med gjenger og sånn overalt, og narkomane og tigger osv., så jeg ble nok litt prega av det.


Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog



Trond Johansen 24. oktober kl. 11:09 Rapporter

Skjønner nå veldig mye om hvorfor her ja.


Kan du ikke bare sende en beskjed etterhvert om hva jeg kan gjøre for å hjelpe med noe?

Det var jo gøy å høre fra deg etter så mange år da og att det er sånn ganske bra deg.



Erik Ribsskog 24. oktober kl. 12:13

Hei,

takk for svar!


Ja, kanskje du kunne fått Gro-Marit til å skrive i Svelvik-avisa.

Eller hørt med han Lensmann Håkestad, tror jeg han heter, om han kan etterforske faren min for omsorgssvikt.

Skriver også om alt som skjer på blogg, inkludert om det her, for å prøve å få rettighetene.


Kanskje noen leser det, som har foreståelse for at folk har rettigheter, og ønsker å skrive klage til politiet, på hva som foregår, eller innlegg i avisa, f.eks.

Mvh.

Erik Ribsskog



Trond Johansen 24. oktober kl. 12:47 Rapporter

Skal se hva jeg får gjort.

Vet ikke hvem som er lennsmann, for her er det bare rot ja.



Erik Ribsskog 24. oktober kl. 14:39

Ok,

det er kult Tjoms.


(Hvis du blir kalt det enda).

Nei, jeg har jo lest at dem nettopp har bygd dyr skole til mange millioner på Berger, og nå skal dem stenge ned skolen.

Jeg så også at Jensen Møbler hadde bygd på jordet 'mitt' borte på Sand, der hvor farmora mi bodde.


(Jeg pleide å spise middag der, før jeg begynte på VGS., før jeg lærte å steike Grandiosa osv).

Så jeg har hevd på det huset til Ågot og, for jeg disponerte noen reol-skuffer i stua der.

Faren min solgte jo leiligheten jeg bodde i, på Bergeråsen, i eksamen-stria, siste året på VGS., når jeg gikk i Drammen.


Her er en av e-postene jeg har fått av han lensmann.

Men han er visst litt som en sånn paragrafrytter og kommunist nesten.

For jeg mener at omsorgssviktssaker, de må ha lang foreldelsesfrist.

For det tar offerne lang tid å få kontroll i livet sitt.


Hvis han ikke skjønner det, så vil han kanskje ikke skjønne.

Men det er jo noe som heter 'Svelvik-mafiaen', som jeg har hørt om, som alle kjørte Mitshubishi osv.

Uten at jeg veit nøyaktig hvem det var.


Men jeg har hørt om snakk om dem.

Men om han er der, det veit jeg ikke.

Men jeg må si takk for svar og for eventuell hjelp.

Jeg har kontakta mange folk, men det er nesten ingen som oppfører seg normalt, når jeg kontakter dem, og sier fra hva som foregår.


Så det er ikke værst, hvis du kan takle det at jeg kontakter deg om det her.

Så igjen takk for eventuell hjelp.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er en av de e-postene jeg sendte lensmann, men jeg blei litt forbanna på han, etterhvert og kalte han fitte og det som var vel.


Men men.

Her er mer om dette:


2009/5/15 Jan Henrik Håkestad <jan.henrik.hakestad@politiet.no>



Viser til din mail som er sendt til Søndre Buskerud

PD.


Jeg
har lest din siste mail og tidligere mailer som er sendt i forbindelse
med telefonsjikanesaken. Sistnevnte sak er med dens påstander
henlagt på bevisets stilling av påtalejurist.



I din
mail , som jeg forstår du ønsker å bruke som en anmeldelse, er det mange
formelle feil. Dette har også vært gjennomgående ved din tidligere
mailkorrespondanse med politiet.



generellt grunnlag kan jeg opplyse at det vil være vanlig å oppsøke

politiet for å avgi en politiforklaring, i en slik sak. Når
man sender en slik anmeldelse vil det være viktig å forklare seg om
hvilke straffbare forhold som har skjedd, når de har skjedd, hvor
og på hvilken måte. Din beskrivelse av situasjonen fra du var 9 år

er "at faren min lot meg bo aleine på Bergeråsen". Dette er en
særdeles liten fyllestgjørende beskrivelse av den omsorgssvikt du
hevder.


Det
bemerkes at din påstand vil kunne rammes av barneloven (lov om

barn og foreldre fra 1981). I forhold til brudd på denne
bestemmelse er det vanlig at offentlige instanser som
Barnevernstjenesten går inn å gjøre undersøkelser. En generell
påstand om omsorgssvikt ved å ha vært alene fra 9 til 19 år vil kreve

dokumentasjon.


I
tillegg kan nevnes at det forhold du påstår kan være strafferettslig
foreldet.


Jeg
finner på bakgrunn av din mail IKKE grunnlag for å registrere den som en
mottatt anmeldelse. Du henvises til personlig å oppsøke norsk

politimyndighet for å fremme din anmeldelse med utfyllende forklaring
omkring det straffbare forhold.


Ved
eventuelle spørsmål kan undertegnede
kontaktes.


Med
vennlig hilsen



Jan-Henrik Håkestad

Politiførstebetjent

Svelvik lensmannskontor

Tlf.
33783902







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter