Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. oktober 2010

Mer om hva som skjedde med Katja Banck




Gmail - Erik Otto Banck odpověděl ve vláknu zpráv na stránkách MyHeritage.com.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Erik Otto Banck odpověděl ve vláknu zpráv na stránkách MyHeritage.com.











MyHeritage Message
<message2@myheritage.com>



Tue, Oct 19, 2010 at 5:15 PM




Reply-To:
noreply@myheritage.com


To:
eribsskog@gmail.com






Erik Otto Banck vám poslal zprávu.



----------------------------------------

Hva skjedde med Katia Banck?



K€re Erik ! Navnebroder !!!!!

Katia gik p€ kostskole i CH, og tog hjem for at fejre sin boy-friends Studentterexamen ! De var oppe i Arild for at spise middag og p€ vejen hjem til Helsingborg mistede chufren herred€mmet over bilden og kolliderede med en telefonp€l og Katia var den eneste der D€DE !!

 De var 3 i bilen Der var ingen sprut involveret. Et k€mpe torden v€jr hade lige startet og vejbanen var ligesom IS !!!

Du kan l€se mere om familien p€ www.banckfam.org  login:     user: (Sensurert av johncons-blogg)       pass: (Sensurert av johncons-blogg)

Med forskerhilsner ERIK !





----------------------------------------



Chcete-li odpovědět na tuto zprávu, klepněte na níže uvedený odkaz:

http://www.myheritage.com/inbox/thread/28008772?lang=CS&forcelogin=eribsskog%40gmail.com



Chcete-li nastavit přijímání e-mailů ze stránek MyHeritage.com, přejděte na:

http://www.myheritage.com/inbox/settings?lang=CS&forcelogin=eribsskog%40gmail.com















PS.

Jeg sendte en ny MyHeritage-e-post, om dette:






Hva skjedde med Katia Banck?
Mezi Erik Otto Banck a


Zpět do Doručených zpráv

Akce:
Jako nepřečtené
|
Do archivu
|
Odstranit






Erik Ribsskog
Dnes v 14:57


Hei,

min mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, var i den danske adel, for hun arvet Holger baron Adeler, og ga arven videre til min mor, (og stefar).

Så jeg får e-poster om dansk adel, og jeg har også en blogg, jeg skriver på, om slektsforskning, mm.


Jeg bare lurte på, hva skjedde med din søster Katia Banck, siden hun døde så ung?

Var det noe med skipet, som hadde hennes navn?

Beklager hvis det ikke var ok å spørre, men det virket spesielt at noen fra adelen skulle dø så unge.


Var det kommunistene som drepte henne, f.eks.?

Mvh.

Erik Ribsskog


Erik Otto Banck
Dnes v 17:15


Kære Erik ! Navnebroder !!!!!
Katia gik på kostskole i CH, og tog hjem for at fejre sin boy-friends Studentterexamen ! De var oppe i Arild for at spise middag og på vejen hjem til Helsingborg mistede chufren herredømmet over bilden og kolliderede med en telefonpæl og Katia var den eneste der DØDE !!

De var 3 i bilen Der var ingen sprut involveret. Et kæmpe torden væjr hade lige startet og vejbanen var ligesom IS !!!
Du kan læse mere om familien på www.banckfam.org login: user: (Sensurert av johncons-blogg) pass: (Sensurert av johncons-blogg)

Med forskerhilsner ERIK !



Erik Ribsskog
Dnes v 5:48 pm


Hei,

kondolerer for det som skjedde!

Jeg har selv opplevet at min troppsjef i Heimevernet i Norge, Eirik Andersen, fra Accenture, ringte meg kun en gang for å spørre om jeg ville være med på julebordet, for Støtte-området, (en slags nyskapning av det norske Heimevernet, som er omtrent som Hæren, og hvor folk blir kalt inn etter endt førstegangstjeneste, som jeg ble for jeg hadde allerede vært et år i Geværkompaniet/Oppland Regiment).


Det eneste året, av de 7-8 årene, som var i Heimevernet, da jeg bodde i Norge, som jeg ble ringt av troppsjefen, for han ville spørre om jeg ville være med på julebordet.

Det var mens jeg kjørte i et slikt lignende regnvær, hjem fra jobb.


Man kan jo lage slikt vært fra fly, har jeg lest, at russerne blant annet gjør.

Troppsjefen bannet og sa 'nei', og jeg skjønte at han egentlig ikke ville at jeg skulle dra på julebordet.

Kan det være kommunister eller sionister e.l., som lager slikt regnvær fra fly?


Jeg er etter Fog, Løvenbalk, Kong Valdemar Seier, og Karl den Store ,og også profeten Muhammed(!), Gange-Rolf, Willhelm Erobreren, Kleopatra og kong David av Israel og Batseba.

Etter min mormor Ingeborg Ribsskog f. Heegaard.


Så kanskje det er sionister, siden de ikke liker at den danske adel er i slekt med Batseba?

Eller er det muslimer som ikke liker at den danske adel er i slekt med profeten Muhammed?

Eller kommunister som bare ikke liker adel og kongelige?


Bare noe tanker jeg tenkte på.

Jeg skriver om alt mulig på blogg.

Han som har det slektstre over den danske adel, Sadolin, han er jo fra Tyrkia.

(Han bor ihvertfall der).

Og vår familie arvet jo baron Adeler, og han hadde jo et tyrkerhode(!) i våpenskjoldet.


Kanskje dette slektstreet kan være litt skummelt?

Man får jo alle i dansk adel på et sted, med bilder osv.

Bare en tanke som slo meg.

Men ihvertfall mange takk for svar, og igjen kondolerer med det skjedde med din søster.


Det bildet var jo fra 60-tallet, så det skilte seg ut, fra de andre bildene, i e-posten fra MyHeritage.

Så derfor ble jeg litt nysgjerrig da, siden det var et så gammelt bilde, og din søster var jo også veldig klassisk pen, hvis man kan si det.


Så det var jo veldig trist, synes jeg, at en så ung og pen dame skulle dø i så tragisk ulykke.

Så jeg ble litt nysgjerrig siden hun hadde et skip oppkalt etter seg også.

Men men.

Beklager hvis jeg forstyrrer mye ved å skrive om dette.


Igjen takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter