Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. oktober 2010

Morten Woll var den første kunden. Han får isbre-mint gratis, i posten, fra England, siden han var den første kunden på Godtebutikken.net. Gratulerer!




Gmail - Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Oct 5, 2010 at 10:00 PM




To:
woll@mail.com






Hei,

takk for svar!

Jeg sier det er greit jeg.

Hvis ikke det blir belastet.

Siden du var kunde nr. 1.

Så kan du få den isbre-mint klassisk 200 gram gratis.


Siden du var den første kunden, på Godtebutikken.net, mener jeg.

Så blir det kanskje litt reklame og sånn, tenkte.

Så jeg skal prøve å få sendt den så fort som mulig.

Vi får se.


Takk for at du bestilte fra Godtebutikken.net!

Mvh.

Erik Ribsskog


2010/10/5 <woll@mail.com>





Hei Erik,






Det har førebels ikkje blitt belasta noko frå min konto.




Eg ventar eit par dagar og prøver igjen om det ikkje hender noko.




Lykke til med nettbutikken. Håpar du får tjent nok til å halde bloggen din oppe å gå !







Mvh. Morten









-----Original Message-----

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: woll@mail.com

Sent: Tue, Oct 5, 2010 9:26 pm

Subject: Bestilling av isbre-mint, fra www.godtebutikken.net




Hei,



jeg tror du bestilte før nettbutikken ble offisielt åpnet.



Så jeg tror at den kredittkort-funksjonen ikke virket.




Har du mulighet til å sjekke om kontoen din har blitt belastet?




Mvh.



Erik Ribsskog

















PS.

Noen spør om jeg skal poste fler navn, på kunder, på nettet.

Nei, det skal jeg love å ikke gjøre.

Det var fordi at mange hadde søkt på Google, om Morten Woll.

Og fordi han bestilte før nettbutikken åpnet, egentlig.

Men for de som bestiller nå, etter at nettåpnet, de skal jeg ikke publisere noe om, på nettet.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter