Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. oktober 2010

Nå fikk jeg mer penger enn jeg hadde venta i dag, siden jeg har begynt på Sencia Stage 2. Så da kjøpte jeg noe mer varer til Godtebutikken.net her

Photo 2206

PS.

De boblekonvoluttene i bakgrunnen der.

De heter visst noe med 'Manila', eller noe.

Og de er kjempesvære.

Så de er det nok fult mulig å sende opp mot 2 kg. godteri i.

Eller 1.8 kg. som jeg har grensen på nå da.

Kanskje jeg kan øke grensen til 1.9 kg?

For de veier vel ikke all verden de konvoluttene der.

Jeg får se det an, hvor mye de konvoluttene veier osv.

Jeg kan nok antagelig øke grensen litt til da ja.

Vi får se.

Men, tollgrensen på 200 kroner, den blir jo stående da.

Men nå kan ihvertfall kundene i Norge, handle for 200 kroner, og få alt i en fin konvolutt.

Og i resten av Europa, så kan kundene etterhvert handle opp mot 1.9 kilo tenker jeg.

(Selv om jeg bare har hatt kunder fra Norge foreløbig, for å være ærlig.

Men jeg har ikke annonsert så mye, andre steder, (som f.eks. i Norden), enn litt i Norge, foreløbig).

Jeg får se det an litt.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det har kommet inn to bestillinger idag og, ikke dårlig.

De skal jeg få pakka nå.

Det burde nok ikke være noe problem.

Jeg driver nettbutikken sånn.

At jeg ikke fører opp varer, som jeg ikke har.

Så jeg har alltid de varene, som blir bestilt da.

Jeg kjører med reell lagerbeholdning.

Så får jeg heller bli litt utsolgt noen ganger.

For hvis jeg skriver opp varer, som jeg ikke har.

Så blir det nok sånn, at det blir mye å holde orden på.

Men hvis jeg bare fører opp på lagerbeholdning, på Godtebutikken.net, nøyaktig de varene jeg har på lager.

Da blir det nok greiere.

For da har jeg alltid de varene som blir bestilt.

Og da får jeg også sendt pakkene samme dagen.

Så da får kundene også varene sine raskt.

Så det tror jeg at jeg skal fortsette med.

At den lagerbeholdningen, som står på Godtebutikken.net.

(Og som jeg tror at kundene også kanskje kan se.

Ihvertfall så kan de vel se det, hvis de bestiller mer enn jeg har på lager).

At den er reell da.

Så det er nok smart tror jeg, når man har en sånn her nettbutikk.

At lagerbeholdningen er reell.

Også får man heller prøve å bygge opp lagerbeholdningen da.

Det er ihvertfall sånn som jeg skal prøve å gjøre det.

Så vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

PS 3.

Her er mer om dette:

bestilling tirsdag 1

bestilling tirsdag 2

PS 4.

Sånn, da var dagens to bestillinger pakket.

Så skal jeg se om jeg får sendt dem med en gang.

Så kanskje de kommer seg til Norge ganske raskt.

Jeg har ikke hørt noe om at det skal ha vært noe krøll med leveringene, ihvertfall.

Så jeg regner med at alle hittil har gått bra.

Så det får jeg nesten regne med, siden jeg ikke har hørt noe ihvertfall.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Her er mer om dette:

dagens to bestillinger pakket

PS 6.

Da fikk jeg faktisk sendt de pakkene, før posten ble tømt i dag, til og med.

(Hvis jeg ikke har forstått det helt feil).

Så da burde de pakkene være på vei mot Norge, allerede i kveld da.

Hvis jeg har skjønt det riktig.

Så det var ikke dårlig.

Så det er bare å bestille hvis det er noen som vil ha godteri ganske raskt sendt fra England, så blir det sendt senest neste arbeidsdag, tørr jeg nesten love.

Og oftest samme dag, som ordren blir bestilt.

Det er jo litt kundeservice og, å få sendt pakkene ganske raskt, tenker jeg.

Så selv om det kanskje virker litt dumt, av meg, å bare gå ut døra for å sende to pakker.

Så er jo det også en del av kundeservicen, mener jeg.

Så da får jeg satse på det, at jeg prøver å få sendt pakkene samme dag.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

PS 7.

Her er mer om dette:

Photo 2208

Photo 2209

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter