Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. oktober 2010

Nå har han Iskox hacket nettbutikkene mine igjen. Er det noen sikkerhetshull i osCommerce eller? Er One.com involvert?

iskox hacker

PS.

Det her er antagelig undercover mafia-politi.

Som lager krøll for meg.

(En vanlig kar, som er forfulgt av mafia).

For de vil at jeg skal 'drite meg ut'.

(Av en eller annen jævla grunn).

F.eks. på Sencia, i morgen.

Ved at jeg ikke har søkt på de jobbene jeg sa igår, at jeg skulle søke på.

Fordi jeg ble opptatt med å avverge et hacker-angrep fra Tyrkia, eller 'Tyrkia'.

Antagelig noe sånt.

Så sånn er nok det.

Så sånn er uretten i vår verden.

Så ingen burde ta det politiet sier, for god fisk, råder jeg.

Man så jo i Dagbladet.no idag, hvor mye som forsvinner, av narkotika, penger og våpen, av det som blir konfiskert i kriminalsaker.

Mye av politiet er nok minst like råtne som de kriminelle, i våre dager, er jeg nok redd for.

Så sånn er nok dette.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

http://www.dagbladet.no/2010/10/19/nyheter/innenriks/riksrevisjonen/politihuset/13912031/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter