Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. oktober 2010

Nå har jeg begynt med 15 nye slag engelsk godteri, på Godebutikken.net. Så da er det bare å bestille der, hvis noen har lyst til det

15 nye slag godteri

http://www.godtebutikken.net/index.php

PS.

Jeg lurer også på om jeg skal begynne med sigaretter.

For jeg så at de hadde blitt så fælt dyre, i Norge nå.

At de kosta 100 kroner, eller noe.

Men her i England, så koster de vel ikke så mye, tror jeg.

Det må jeg prøve å få sjekka opp.

Vi får se om jeg får gjort det imorgen.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Noen sier at det er ulovlig av meg, å selge tobakk og alkohol.

Men det er det ikke i England.

Her selger butikkene både alkohol og tobakk.

Og det er lov å importere dette til Norge og.

Så så lenge det koster mindre enn 200 kroner, så skal dette være tollfritt, mener jeg.

Dette er vanlige matbutikk-varer, alt sammen, her i England.

Og gin og whisky er jo også britiske spesialiteter.

Og jeg er jo i slekt med en fyrste fra Novgorod, (gjennom min grandtante Unse, i Danmark), så jeg kan jo prøve meg med vodka og, tenkte jeg.

For hvis du går på en Tesco eller en Off Licence her i England, så selger de vodka og tobakk og alt mulig.

Og jeg prøver liksom å ha en slags britisk on-line butikk her.

Og hvis folk kan kjøpe de andre kioskvarene, så må de jo få lov å kjøpe sigaretter og, mener jeg.

Og hvis de kan (spesial)-bestille mat og potetgull osv., så må de jo få lov å kjøpe en flaske britisk gin eller whisky og mener jeg.

(Men jeg må finne noe bra emballasje til de her flaskene først.

Sånn at det blir ordentlig og seriøst).

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Noen skriver at det er ulovlig å selge til Norge.

Men jeg selger ikke bare til Norge, jeg selger til hele Europa, (og også hele verden).

Selv om det er en del på norsk, så skjønner svensker og dansker også det, (og også engelskmenn skjønner nok litt norsk kanskje).

Og det bor jo en norsk koloni i Spania og.

Så det er ikke jeg som selger til Norge.

Det er de som kjøper, som importerer til Norge.

Og de kan kreve tilbake britisk moms også.

Så de kan få kanskje en femmer eller tier, tilbake da, i moms, hvis man kontakter de riktige myndigheter.

Og så lenge det er snakk om import på under 200 kroner, så er det fritatt for avgifter.

Hvem er du som skriver som en politimann da, forresten.

(Eldvaldsen mener jeg).

Dette var rart.

Men men.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter