Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 2. oktober 2010

Nå har jeg kjøpt enda en web-adresse. For jeg tenkte jeg skulle starte med netthandel, og selge isbre-mint osv., her fra England. Vi får se




Gmail - godtebutikken.net @ One.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




godtebutikken.net @ One.com











sales@uk.one.com
<sales@uk.one.com>



Sat, Oct 2, 2010 at 10:28 AM




To:
eribsskog@gmail.com























www.one.com







Kjære Erik Ribsskog


Velkommen til One.com og takk for at du valgte One.com som din internettleverandør for domenet godtebutikken.net.


Vi vil opprette ditt webområde innen 24 timer og vil da sende deg dine koder og informasjon om ditt nye webområde.



Link til faktura:


http://www.one.com/invoice.do?ocode=DFHNSxbDyBUEMbkK




Ordredetaljer:

Dato: 02.10.10


Ditt ordrenummer er: 1906907
















Du har bestilt følgende:Pris
Webhotell Small a 12 måneder10,80
- Rabatt - Webhotell Small-10,80
Årlig domeneavgift (.net)9,00
- Avslag - Årlig domeneavgift (.net)-9,00
Opprettelse9,00
+17,5% mva.1,58
Totalt i GBP:10,58

Fakturaadresse:









Navn:ERIK RIBSSKOG
Evt. firma:
Land:UNITED KINGDOM
Adresse 1:FLAT 3
Adresse 2:5 LEATHER LANE
Postnr. + by:L2 2AE LIVERPOOL
Telefon:1512363298
Mobilnummer:(Sensurert av johncons-blogg)

Support hele døgnet, alle ukens dager

Hvis du har spørsmål kan du chatte med One.coms it-support hele døgnet, alle ukens dager.


Klikk på "Live Help"-ikonet på www.one.com og få svar på dine spørsmål med én gang.


Vi takker for din bestilling.


Med vennlig hilsen



One.com

1 Ropemaker Street

London, EC2Y 9HT UK




Faks nr. +44 (0) 208 895 4001











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter