Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. oktober 2010

Nå tror jeg at jeg har funnet Doritos-esken her

Photo 2195

PS.

Den esken koster ca. 20 kroner på Staples.

Og har plass til fire poser Doritos, à 200 gram.

Jeg fikk jo råd, fra Tim Sykes, redaktør, av nettstedet Packaging Europe.

(Som jeg jobbet for, som selvstendig næringsdrivende, i 2007 og 2008).

Å bruke en kartong til tortilla-chips og potetgull.

Så den kartongen passa akkurat til 4 x 200 gram Doritos.

Det var jo bra.

Det finnes mange slag Doritos.

Så jeg kan kanskje ha plukk og mix, av Doritos og Walkers osv.

Vi får se.

Jeg er ikke like sikker på emballasjen, som jeg har tenkt på nå, til brus-boksene.

Men, jeg kan jo sette brusbutikken på hold.

Og heller selge tortilla-chips, på Kongen av Danmark.

Også kan jeg kanskje spørre Tim Sykes, hos Packaging Europe igjen.

Om hvordan emballasje han anbefaler, for å sende brus-bokser til Norge.

Men, det er et såkalt 'aber' her.

Og det er det.

At jeg har lovt dem hos Packaging Europe, å sende noen smaksprøver, på isbre-mint.

Som jeg skal selge til Norge da.

Og det har jeg ikke fått gjort enda, for jeg har hatt litt dårlig råd.

Men det får jeg gjøre først da.

Så noen uker etterpå, så kan jeg kanskje spørre om emballasje til brusbokser da.

Vi får se.

Så da putter jeg altså den brusbutikken litt på hold foreløbig.

(Til jeg finner ut en emballasje som jeg er helt sikker på.

For de bør jo være ordentlige disse nettbutikkene, synes jeg.

På måten varene blir sendt osv.

Sånn at ikke kundene bare mottar en knust pose potetflak, for eksempel, i posten.

Det er viktig å finne den riktige emballasjen, til de forskjellige produktene, tror jeg.

Det er nesten alfa og omega, i denne bransjen som heter netthandel, tror jeg.

Ved siden av å ha bra produkter da selvfølgelig.

Men emballasje er også viktig har jeg forstått.

Og pris da.

Så det er mye å tenke på, når man har netthandel.

Det er helt sikkert.

Men men.

Men vi får se hva som skjer.

Og prøver heller litt mer med tortilla-chips og potetgull osv.

Så vi får se hvordan det går.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter