Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. oktober 2010

Noen sier på Google, at jeg burde kjøpe godteriet direkte fra leverandør. Ja, jeg skal gjøre det, men jeg må bare vite hva som selger først, osv.

kjøp godteri direkte fra leverandør

PS.

Den forretningsideen her, er mest på hobbybasis foreløbig.

Jeg bare prøver å se, om den ideen her er 'liv laga'.

Så får jeg se det an litt, om det kommer inn masse ordrer osv.

Og om hvordan typer varer som selger.

For jeg er fortsatt registrert som arbeidsledig og søker jobber osv.

Så dette er mer som en hobby, som jeg driver med ved siden av, på fritida da, må man vel si.

Og jeg har heller ikke så mye kapital, så jeg må ta det litt rolig her.

Så jeg må ta en ting av gangen, for å si det sånn.

Og jeg må nok være litt tålmodig.

Så beklager hvis det blir en del utsolgt, og sånn, i begynnelsen.

Men det kommer nok til å bli bedre, etterhvert, når jeg får mer kapital, osv.

(Hvis det her går bra da).

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg må også lære meg det her osCommerce-programmet.

Det 'Open Source'-programmet, som jeg har laget webshopen i.

For det er den første 'ordentlige' webshopen jeg har hatt, må jeg vel si.

Så jeg får se det ann litt, og ta en ting av gangen, tror jeg.

Men takk for råd uansett, forresten!

Så vi får se om jeg klarer å få til dette.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter