Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. oktober 2010

Oppdateringer gått tapt, pga. problemer med Blogger

Nå skrev jeg noen oppdateringer, av blogg-poster, som har gått tapt, pga. problemer med Blogger.

For Blogger lar meg ikke lage fler tagger.

Og hvis det er noe undercover politi-greier.

Så ødelegger de for ytringsfriheten min.

For da 'bugger' Blogger, pga. problem med taggene.

Hvis jeg skriver en ny 'tag' så klikker Blogger.

Og sånn har den vært, i mange måneder.

Jeg har ikke sendt klage om det til Blogger, for de svarer ikke, når jeg skriver til de.

Og jeg vet ikke hvor ellers jeg skal ha denne bloggen.

For den er så stor nå, på over 10.000 bloggposter.

Og alle andre blogger nesten, har blitt fjernet.

Så her er det tull fra noen.

Så nå har to bloggpost-oppdateringer gått i vasken idag.

Og jeg har egentlig nok å gjøre, om jeg ikke må skrive alt flere ganger på bloggen og.

For det blir ikke lagret heller, som 'draft'.

Av en eller annen grunn.

Så det kan være noen som kødder med meg hos Blogger da.

Men dere får sitte på ræva fortsatt, dere som leser dette, og fortsette å la uretten råde.

Så det er nok er sånn verden blir da, at alle blir tulla med, hvis folk ikke står opp mot urett.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter