Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. oktober 2010

PayPal har visst også en forsikring, eller 'seller protection', virker det som, når jeg selger med de. Så forsikringen av pakker burde være i orden




Gmail - Erik Ribsskog, protect your business with PayPal










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Erik Ribsskog, protect your business with PayPal











PayPal
<paypal@info.paypal.co.uk>



Wed, Oct 27, 2010 at 5:50 AM




Reply-To:
PayPal <reply1@info.paypal.com>


To:
eribsskog@gmail.com














PayPal logo






Trouble reading this? View online
Add paypal@info.paypal.co.uk to your Address Book













Protect your business with PayPal







































































Dear Erik Ribsskog,


Congratulations on making your first few sales with PayPal. To help make sure all your sales go as safely and smoothly as possible, we wanted to let you know how you can protect yourself against potential buyer claims - and how PayPal can help you.




















PAYPAL SELLER PROTECTION

The first thing to know is that if you do receive a claim or chargeback from one of your buyers, PayPal Seller Protection can cover you. As long as you follow our guidelines and the transaction is eligible*, you’re protected at no extra cost.

Learn more about Seller Protection

















WHAT ARE CLAIMS?

If one of your buyers is unhappy with a purchase for any reason, the first step is usually to open a dispute so that you can communicate directly. If you cannot resolve a dispute between yourselves, the buyer may escalate it to a claim.

Protect yourself from claims

















ONLINE POSTAGE CENTRE

PayPal works with Royal Mail and Parcelforce to offer an integrated postage service, including online trackable delivery to help you get Seller Protection. You can print and pay for postage labels directly from your PayPal account.

Visit the Online Postage Centre

















WHAT IS A CHARGEBACK?

A chargeback is when a buyer asks their credit card company to reverse a transaction. This is of course frustrating if you've already posted the item, so it’s important to know how to manage and avoid these situations.

How to deal with chargebacks

Yours sincerely,



PayPal




* Terms and exclusions apply.
















How do I know this is not a Spoof email? Spoof or ‘phishing’ emails tend to have generic greetings such as "Dear PayPal member". Emails from PayPal will always address you by your first and last name. Find out more here.






HelpSafety AdviceContact UsPayPal for business Follow us on Twitter

This email was sent to eribsskog@gmail.com.

Copyright © 1999-2010 PayPal. All rights reserved. PayPal (Europe) S.á r.l. et Cie, S.C.A., Société en Commandite par Actions. Registered office: 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg, R.C.S. Luxembourg B 118 349.


















PS.

Den forsikringen gjaldt visst forresten bare i England, USA og Canada.

Så jeg får nok fortsatt satse på Royal Mail sin forsikring.

Men men.

Her er mer om dette:

gjald bare i canada osv

https://www.paypal-marketing.co.uk/safetyadvice/SellerProtectionOffEbay.htm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter