Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. oktober 2010

Problem med nettbutikk

Nå har det vært en del hackere, på Godtebutikken.net

Og jeg har tenkt og grunnet, på hva jeg skulle gjøre med det.

Og nå tenkte jeg på noe her.

At, jeg kan jo bare slette kunden, fra Godtebutikkens database.

Etter at pakken er sendt.

Så kan ingen hackere få tak i kundens e-post adresse, for eksempel.

Det burde vel være greit.

Jeg tar jo kopi av hver eneste faktura uansett.

Som en papirkopi, som jeg tar vare på.

Og den kommer jo ikke noen til, uten å bryte seg inn her eventuelt.

Og det skal vel litt til, at noen er så interessert i fakturaer, at de gjør det.

Så da kjører jeg bare videre med Godtebutikken.net.

Og ser hvordan det går.

Også sletter jeg bare den kundedatabasen fortløpende.

Etter hver nye levering.

Det burde vel funke.

Da burde det være sikkert for kundene å handle der, mener jeg.

For handelen blir jo registrert hos PayPal og, så det går an å følge handelen der også, uansett.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

mer om sletting av databaser

http://www.godtebutikken.net/privacy.php?osCsid=k6jp69ofh3iu5s826v3jf9jhp6

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter