Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. oktober 2010

Sånn her blir de pakkene med isbre-mint seende ut da. Ikke så værst vel. Og de blir da sendt med flypost, så de burde da være i Norge, på et par dager

Photo 1919 paint

PS.

Og hvis jeg sender pakkene sånn, så skal de også være forsikret.

(I tilfelle noen av pakkene blir borte i posten, eller noe).

Dette fant jeg på PayPal sine websider, (om denne typer pakker sendt fra Storbritannia):

Royal Mail Airmail (Small Packets) - Royal Mail aims to deliver to European destinations within three working days and worldwide within five working days. Compensation cover for the value of your item in the event of loss or damage, is available with a certificate of posting that has been stamped at the Post Office.®. The maximum weight you can send is 2 kilograms (1 kilogram to Saudi Arabia). It is also advised to write "SMALL PACKET" on the front top left hand corner of the item. A customs declaration form should be attached to the item where necessary (PayPal Postage will provide this for you when it is necessary). No single side must be longer than 600 millimetres, whilst the length plus depth plus width must not exceed 900 millimetres. You can also send items in rolled tubes no greater than 900 millimetres in length. If you're sending rolled items please also note that the length plus twice the diameter of your item must not exceed 1040 millimetres. For heavier items we suggest you use Parcelforce Worldwide. For further information please visit www.royalmail.com.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter