Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. oktober 2010

Sånn her er det jeg gjør med spesialbestillinger, av mat osv., fra England, hvis det er noen som er interessert i det




Gmail - Spesialbestilling, godtebutikken.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Spesialbestilling, godtebutikken.net











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Oct 9, 2010 at 4:45 PM




To:
(Sensurert av johncons-blogg)>






Hei,

ja, jeg kan kikke på Tesco, når de skal dit en av de neste dagene, om de har den.

(De har blant annet en stor Tesco Supershop her i Liverpool, hvor de har det meste).


Jeg tar innkjøpsprisen pluss porto, og legger på ti kroner på hver vare.

Det er den kalkylen, som jeg bruker på de andre varene, (for øyeblikket ihvertfall).

Så det er mitt tilbud på denne.


Og jeg kan få sendte det iløpet av neste uke, så lenge de har det på Tesco.

Hvis du ønsker at jeg skal kjøpe dette, så bare si hvor mange du vil ha.

Så sender jeg deg en ny e-post, når jeg har fått kjøpt dette.


Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


2010/10/9 (Sensurert av johncons-blogg) <>



Hei Erik,


Jeg lurte på om det var mulig å legge inn en spesialbestilling på godtebutikken din. Dette er ikke snakk om godteri, men en veldig god pastasaus som ikke finnes i Norge.


Denne: http://www.mysupermarket.co.uk/sainsburys-price-comparison/Pasta_Sauce/Dolmio_Stir_in_Sauce_Sun_Dried_Tomato_150g.html



De har den blant annet på Tesco. Hvis det hadde vært mulig, ville jeg gjerne bestilt 3 sånne. Bare pass på å ikke kjøpe light-utgaven. Jeg vet ikke hvordan vi skulle gjort det med pris, men du bør ihvertfall tjene på handelen. Dette kan vi uansett komme tilbake til hvis du ønsker å gjøre handelen.



Med vennlig hilsen,


(Sensurert av johncons-blogg)











PS.

Nå legger jeg på 10 kroner, som skal dekke PayPal-avgift osv., på alle varer.

Så nå går jeg et par kroner pluss, på hver vare.

Men, hvis folk kjøper mange varer, så går jeg mer i pluss.

Så jeg får se dette ann, om hvordan dette kommer til å funke.

Kanskje jeg må legge på 15 kroner, eller 20 kroner etterhvert, (istedet for 10 kroner).

Jeg får se det an litt.

Men jeg har ikke lyst til å gi kundene bakoversveis, akkurat heller, (med alt for høye priser).

Ihvertfall ikke i begynnelsen.

For da kanskje de 'steiler', før de vurderer å kjøpe varer, engang.

Men så kanskje de blir vant til at Godtebutikken.net har bra kundeservice osv., og da kanskje folk er villig til å betale litt mer og.

Men jeg tar det som en hobby i begynnelsen da.

Og ser det an litt, hvordan det går.

Så vi får se om det slår ann.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter