Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. oktober 2010

Selv om min mormor, Ingeborg Ribsskog, sin tippx100 ca. oldefar, var Kong Salomon av Israel, så er jo ikke jeg jøde

For jeg er jo for det første bare kvart dansk.

Så uansett, så er jeg 75% norsk.

Og min mormor, hun var jo da bare ca. en hundredel jødisk.

For hun hadde jo ca. to hundre andre sånne 100xtipp oldeforeldre.

Så jeg er kanskje en tusendel jødisk da.

Men det var tilfeldigvis Kong Salomon.

Det er nok sikkert mange andre enn meg, som er etter jøder, og er 1/1000 jødisk, selv om de bor i Norge.

Det er bare det, at det er kanskje bare meg, (og min familie, og Kongehuset kanskje), som klarer å føre slektstreet tilbake til Kong Salomon, osv.

Men det er jo bare tilfeldig, fordi min mormor var fra en dansk kongelig linje, etter Kong Waldemar Seier, (og Odin), og Geva av Vestfold, (vikingeprinsessen vel), osv.

Og jeg har jo mørkeblondt hår og blå øyne.

Så jeg er jo germansk/arier og norsk og det som er.

Jeg har jo ikke svart hår og brune øyne, som jøder har.

Og jeg er så norsk, så jeg er mer stolt egentlig, av å være etter Odin.

Enn å være etter profeten Muhammed og Kong Salomon av Israel og Karl den Store osv.

Men men.

Så de nazistene i Norge, (og alle deres støttespillere, (stort sett hele Norge, virker det som), dere er helt på jordet, med et slags jødehat som dere prosjekterer på meg, som er så nordmann, som det går an å bli).

Så dere i Norge, er de værste folka som jeg noen gang har hørt om.

Jager deres landsmenn, og nekter å gi dem rettighetene sine.

Hele landet har en slags nazistisk konspirasjon, for å nekte å gi meg mine rettigheter, virker det som.

Så Sieg Heil og Heil Hitler må jeg si til Norge!

Gestapo Heil!

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter