Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. oktober 2010

Sendte dagens bestilling

Photo 2137

PS.

Nå sendte jeg dagens bestilling.

(Så da burde den være i Norge, om et par dager).

Jeg måtte nemlig på posten, og betale en regning.

Så da sendte jeg den pakka, i samme slengen.

Det er kanskje like greit å sende de pakkene om ettermiddagen, som om kvelden og.

Det ser kanskje litt rart ut, å poste pakkene om kvelden.

Det er mulig.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Men da jeg gikk til posten, så tenkte jeg på det.

At nå sitter jeg jo her plutselig, med to nettbutikker for godteri.

Godtebutikken.net og Kongen av Danmark.net.

Og leserne på bloggen vil at jeg skal ha johncons-kiosken.net også.

Så da blir det tre butikker.

Og fire med Spesialbestillinger.net.

Så da blir det litt å holde orden på.

For nå solgte jeg jo fra Kongen av Danmark.net plutselig.

Jeg kan jo begynne å profilere den butikken, for den litt eldre garde kanskje.

At jeg har marsipan og lakris og isbre-mint og sånn der kanskje.

Også kunne jeg hatt noe litt sånt 'morsomt' godteri også, som Draculas Lunchbox og sånn, på Godtebutikken.net.

Men de butikkene måtte vel også hatt et grunnsortement.

(Som på Rimi, fra da jeg jobba der).

Da tror jeg isbre-minten må være i grunnsortementet.

Også er det 'fæle' Halloween-godteriet i Godtebutikken.net ekstra-sortimentet.

Også er marsipan i Kongen av Danmark.net ekstra sortimentet.

Kanskje noe sånt?

Jeg må nok fundere mer på det her.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Jeg tenkte også på det, om han David Ellis, min 'Personal Advisor', på Sencia, om han er en purk?

Han virker som å insistere på at jeg må jobbe i butikk.

Selv om jeg har gode kunnskaper i web-design og i å lage web-butikker.

Og har en grad i IT, fra HiO IU.

Som jeg tok etter at jeg sluttet i butikk.

Og han har ikke lagd ferdig CV-en min.

Enda jeg er på Stage 2, i Employment-Zones.

Og han som har 'Job Search'-en.

Han ønsker også at jeg skal jobbe i butikk.

Jeg spurte om han het John, (som Ellis sa), men da svarte han ikke.

Og han Ellis virka nedtrykt også, i det første møtet vel.

Han har ferie denne uka da, (kanskje merkelig nok).

Jeg får ta en prat med han neste uke om dette.

Om hvorfor han ikke har laget ferdig CV-en min.

Og om hvorfor han absolutt vil ha meg inn i en butikk-jobb.

Han sier at det ikke finnes IT-jobber.

Men det er jo mange IT-jobber, som Web-designer osv., på the Jobcentre sin database, har jeg sett.

Politiet vil jo ikke si til meg, hvem den 'mafian' er heller.

Men han Ellis er nok politi, også 'tuller' de meg rundt, på jobb og sånn da.

Istedet for å gi meg rettighetene mine.

Så jeg blir nok manipulert og brukt som noe drone, eller lignende, av politiet/frimurere, vil jeg gjette på.

Noe jeg ikke har noe ønske om, å få livet mitt ødelagt, på den måten.

Jeg vil ha rettighetene mine, og ikke bli tulla med.

Det er som en borgerkrig i Nato og EØS dette, vil jeg si.

Jeg har til og med vært i Heimevernet, og blir tulla sånn med.

Medlem i NITO er jeg og.

(Selv om dette ikke skulle hatt noe å si, jeg burde jo fått rettighetene mine uansett).

Og dette skjer med hele Norges velsignelse, som sitter og leser å bloggen min, uten å gjøre noe.

Det var det jeg lurte på tidligere idag, når jeg gikk til posten.

Om det var sånn her det henger sammen.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter