Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. november 2010

'Bjartleif Gudrulfsen' rider igjen

bjartleif gudrulfsen rider igjen

http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/sondag/interiorblogg_2010/blogg/interior/13929133/

PS.

Nevnte 'internett-kriger' 'Bjartleif Gudrulfsen', har jeg klaget på til PFU og Politiet og det som er vel.

Han har spydd ut hatet sitt på Dagbladets kommentarsystem tidligere.

Mon tro om det er en politimann?

(Siden han virker så tørr).

Jeg har jo overhørt at politiet har brukt meg som en 'target guy'.

(Hva nå det er).

Hverken politiet eller Pressens Faglige Utvalg gjør jobben sin i Norge, vil jeg si.

Og vanlige folk må ta piss som det her.

Det norske samfunnet er på nedadstigende kurs, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg vet ikke hva som hjelper mot sånt her.

Nå sendte jeg bare en klage til Dagbladet, om personangrep.

Men sånn har jeg også klaget tidligere, uten at det har hjulpet noe.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Her er mer om dette:

personangrep

PS 4.

Jeg har prøvd å klage til 'Slettmeg.no' også, på sånne her ting.

Men de konene som jobber der, de begynner bare å angripe meg for bloggen min, osv.

Så de klarer ikke å være saklige, og da blir det bare en eneste smørje, vil jeg si.

Når jeg ser sånne her angrep, mot meg, på nettet, hvor folk skal ha det til at jeg er gal osv.

Og de bruker fullt navn på meg.

Da tenker jeg på å kontakte 'Slettmeg.no', som det har vært om i pressen osv., i underbevisstheten min.

Men 'Slettmeg.no', det er bare som en sånn 'hønsesuppe', eller noe, er mitt inntrykk av det.

Så det er bare som noe usaklig tull, vil jeg si.

Så hva poenget med det 'Slettmeg.no'-greiene er, det vet ikke jeg.

Og jeg har gått Handel og Kontor, økonomilinja, og lært mye personvern osv.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter