Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. november 2010

Dagbladet.no sender hundrevis av lesere til bloggen min, så jeg så litt mer, på hva som ble skrevet om meg og bloggen min der

dagbladet sender hundrevis av lesere til bloggen min

PS.

Jeg har jo skrevet om den første kommentaren, om bloggen min, fra han 'internett-terroristen', Bjartleif Gudrulfsen, tidligere idag.

Så jeg sjekket om det hadde blitt skrevet noe nytt, siden sist.

PS 2.

Forresten, hvorfor lar de journalistene i Dagbladet, folk skrive dritt om min blogg, under en artikkel om interiør-blogger?

Det er jo helt hårreisende!

Det er jo som at de journalistene i Dagbladet er noen f*tter, som lar de kommentatørene kødde med meg, på den måten der, synes jeg.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

PS 3.

Tilbake til det nye som ble skrevet, om bloggen min og meg, på Dagbladets kommentarsystem der:

mer fra dagbladets kommentarsystem

http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/sondag/interiorblogg_2010/blogg/interior/13929133/

PS 4.

Vi ser at han 'internett-krigeren', med det falske navnet 'Bjartleif Gudrulfsen'.

Sier at jeg ikke burde nevne personvern.

Men, det er forskjell på personvernet til uskyldige tredjepersoner, dvs. f.eks. kunder i en netthandel.

Og til personer som har vært direkte involvert, i f.eks. tull mot meg, i livet mitt.

Jeg har jo noe som heter ytringsfrihet.

Og det betyr at jeg kan skrive om det som har skjedd meg.

Og det har jo ikke noe med personvernet til kunder i netthandelen min å gjøre.

De sensurerte jeg jo navn og telefonnummer og e-post adresse for, når jeg hadde fotografier av pakkene jeg sendte, på bloggen.

Men jeg har en nødblogg her, som dere f*tter i Norge sitter og leser hver dag, men ikke reagerer på.

For jeg får ikke rettighetene mine, av Sovjetstat-myndighetene i Norge.

Også begynner noen fisler i Norge, å 'fislefi*tte' om personvern.

For her er det jeg som prøver å varsle, om at Norge har blitt pil råttent.

Og alt jeg får er sånt anonymt interiør-syting, om personvern.

Nei, fy faen.

Norge er råttent på rot.

Dere får ta å henge dere alle mann, som de gjennområtne krapylene dere er.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter