Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. november 2010

Det her er de Abba-jentene i Liverpool, som jeg ble dratt med på fest til, av hu Margrethe Augestad, fra Gulskogen, og venninna Hege

liljegren liverpool

http://www.gymtrana.se/instruktorer.html

PS.

De her hadde visst også bodd i Leeds, mener jeg venninna deres Malin sa.

Det var hu Ellinor, som spilte den der baladen om frøken Cecilia Lind, på gitar, og sang, på den festen.

(Jeg synes forresten ikke at det bildet der yter henne rettferdighet, for jeg syntes hun var minst like pen som søstrene sine osv., ihvertfall fra da jeg så henne på den festen. Men men).

Hu Elisabeth, satt bordet så trangt ved siden av sofaene, (da jeg og hu Ellinor og hu Elisabeth, var noen av de siste igjen på den festen omtrent vel).

Men men.

Ellinor og Elisabeth, de spilte på puber i Walton osv., og hadde Abba-show, fortalte de.

Det var Charlotte og Elisabeth, som begynte å jobbe på Arvato, i 2006.

(Men det var i 2005, som jeg ble dratt med dit på fest).

Det ble bestilt mer øl hele tiden, (eller ihvertfall et par ganger vel, med bil da, fra et slags leveringsfirma), av en gjeng briter som var der.

Og jeg ble ganske full da.

(Og Margrethe Augestad, og venninna fra Gulskogen, de dro på noe nachspiel, eller noe, sammen med en brite som het James vel.

Uten å engang spørre om jeg skulle være med.

Enda de dro med meg på festen dit.

Vi tok taxi fra ovenfor 'Bombed out Church' der.

Etter at jeg møtte dem, i en slags gågate, ikke langt unna, hvor hu Margrethe ville møtes da.

Så sånn var det).

Seinere, så dukka det også opp en gjeng til.

Og da ble det litt anspent der, syntes jeg.

Når jeg dro hjem, (seint om natta), så var det ingen som hjalp meg med porten.

Så jeg måtte klatre over et sånt skummelt gjerde.

De som leste i nettavisene, i forrige uke, så kanskje at søsteren til en stjerne, i London vel, hadde blitt spidda på et sånt gjerde.

Men jeg måtte altså klatre over det gjerdet, i fylla.

For ingen forklarte meg hvordan jeg skulle komme ut, fra gårdsplassen, som hørte til bygningen de leide leilighet da.

Sammen med en ung mørkhudet jente og, husker jeg.

Fra Asia et sted vel.

Som sa en gang, på Arvato, at den katolske katedralen så ut som en UFO, husker jeg.

(På en nedlatende måte da).

Men men.

Jeg er ikke religiøs, men jeg synes den katedralen er litt morsom.

Men men.

Mer da.

Jo, det var også en sånn rulle, på det gjerdet.

Så det var jo kjempevanskelig, å komme seg over da.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:



PS 3.

Jeg sendte e-post til hun Charlotte Liljegren, fra Arvato:




Gmail - Arvato










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Arvato











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 5, 2010 at 1:58 AM




To:
charlotte@gymtrana.se






Hei,

ble det slutt med Abba-show osv., i Liverpool?

Jeg startet en arbeidssak mot Arvato:



Jeg husker du sa at du ikke orket å jobbe der lengre, etter at han Ian Wormal fra Manchester begynte der.

Søstera di Elisabeth sendte meg en tegnefilm med en naken mann med en naken rumpe, gjennom hun Emelie Wallin, og spurte meg deres siste dag vel, om jeg hadde sett filmen.


Var det noe symbolsk ved det eller?

Hvorfor jobbet ikke deres søster Ellinor på Arvato også?

Hva med deres venninne Malin.

Og hun mørkhudede.

Jobber de også på gym i Småland?


Har du hørt noe mer fra hun Margrethe Augestad?

Hvem ble jeg invitert på fest av egentlig, var det dere eller Augestad?

Hun dro jo uten å spørre om jeg skulle være med på nachspiel.


Men men.

Sånn er det.

The winner takes it all, er det ikke det det heter?

Det må vel ha vært han James, som vant Margrethe og hu venninna Hege, fra Gulskogen da.


Eller er dette en gammel internett-side, fra før dere dro til England?

Du og Deicha, fra Danmark, pratet jo om hvordan dere gjorde når dere søkte nye jobber.

Dere hadde visst begge hatt kjempemange jobber.


Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter