Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. november 2010

Hvis man sender påminnelser til arbeidsgivere, så hender det man får e-poster tilbake som det her da. Så sånn er det




Gmail - Reminder/Fwd: PHP Web Developer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Reminder/Fwd: PHP Web Developer











Andy Savage
<andy@savagescape.com>



Tue, Nov 2, 2010 at 4:30 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>








On 02/11/2010 15:52, Erik Ribsskog wrote:
Hi,



I can't see that I've recieved a reply to this e-mail, so I'm
sending a reminder about this.



Hope this is alright!




Hi Erik. Apologies if I didn't get back to you last time. I'm
afraid the position has been filled.



We will however be recruiting again before Christmas.



All the best...



Andy







Best regards,



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Thu, Oct 21, 2010 at 9:59 PM

Subject: PHP Web Developer

To: andy.savage@savagescape.com





Hi,



I read about this vacancy, on the Jobcentre Plus website.



I have a degree in IT, from Oslo University College.



I have an online-shop, which I've set up myself, on www.godtebutikken.net , so I'm used to
working with PHP.




I'm unemployed at the moment, so I can start as soon as
possible.



I attach my CV and hope to hear back from you!




Yours sincerely,



Erik Ribsskog










Andy Savage

Director, Savagescape Ltd.
E-mail: andy.savage@savagescape.com
Tel: 01925 661857 Mob: 07940 267 033 Fax: 01925 661 800
--
Savagescape Ltd.
Cinnamon House, Cinnamon Park, Crab Lane, Fearnhead, WARRINGTON, WA2 0XP
http://www.savagescape.com/ - 01925 661 757
Registered in England and Wales (No. 05927294)
Registered office: 61 Summers Street, SWINDON, SN2 2HB
CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message and any attachments are only for the use of the intended recipient and may contain confidential information that is privileged, confidential or exempt from disclosure under applicable law or contract. If you are not the intended recipient, any disclosure, distribution or other use of this e-mail message or attachments is prohibited. If you have received this e-mail in error, please delete the message and any attachments from your e-mail system and files and notify the sender via email.








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter