Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. november 2010

Hvordan politiet er

Altså, jeg husker det, at i barnehagen, eller om det var i første klasse.

Så lærte vi av frøken/tante, at politiet var snille.

Men sånn som jeg husker det, fra da jeg dro til Chester igår.

Så stod politiet der, da jeg gikk av toget, på tilbakeveien.

(Og så nesten truende ut, vil jeg si).

Så jeg mistenker også at 'undercover-politi', tuller med meg.

Jeg har selv sett masse vanlige personer, gå inn i en stor politibil, her i byen.

(Unge og slanke personer, vil jeg si, (kledd i sivil), i begynnelsen av 20-årene kanskje, gjorde dette som om det var jobben deres, vil jeg si.

Som om dette var noe de gjorde hver dag.

Dette har jeg vel også nevnt på bloggen før.

Og det skjedde oppe ved St. Johns senteret der, ovenfor Lime St. jernbanestasjon, og St. Georges Hall).

Så jeg mistenker at de tuller med 'the sheeple'.

Som sikkert noen norske også skjønner.

Men som de ikke skriver om, av en eller annen grunn.

Så de 'vanlige' norske, de skjønner nok ingen ting.

(Sånn som meg).

Men igår, så var det en dame, der vi byttet tog, til Chester, i Hooton, kom jeg på nå.

Som pustet sigarettrøyk, i ansiktet på meg.

Er det sånn politiet jobber i våre moderne dager?

At de vil at en norsk/sheeple, skal miste kontrollen.

Og prøver å få meg til å begynne å røyke igjen.

Sånn at jeg får dårligere råd, og de kan bruke det som unnskyldning, for å finne på noe faenskap mot meg.

Hvordan kan journalister osv., sitte å se på hva politiet driver med, i våre dager?

Dette har ikke noe med sivilisasjon å gjøre, i det hele tatt.

Dette er som i Matrix-filmene, at vi lever i en Matrix-verden.

Hva f*en er det dere driver med i bygder osv. i Norge, lurer jeg på.

Dere er nok omtrent de eneste som kan få dette ut.

(Hvis det er sånn som jeg mistenker at det kan være da).

Lykke til og god bedring, vil jeg si.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter