Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. november 2010

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Trondheim




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Blog posts about Illuminati










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Blog posts about Illuminati











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Nov 3, 2010 at 11:30 PM




To:
post.sor-trondelag@politiet.no






Hei,

jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.


Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.

Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.


Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.

Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.

Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.


Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.

Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.

Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.


Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.

Håper dette er i orden!

PS 2.

Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.


Ikke fordi jeg er fra Trondheim.

Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.

Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.


Håper dette er i orden!


---------- Forwarded message ----------
From: <illuminati@emailplus.org>

Date: Wed, Nov 3, 2010 at 7:35 PM
Subject: Blog posts about Illuminati
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hello Mrs/Miss Erik Ribsskog,



Remove all your blog posts mentioning Illuminati.

Deadline: 9 AM tomorrow.



Best regards,

Illuminati









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter