Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. november 2010

Jeg sendte en e-post til Per-Kristian Foss, i Høyre




Gmail - Etterkommer etter Foss og Løvenbalk og danske konger










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Etterkommer etter Foss og Løvenbalk og danske konger











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Nov 10, 2010 at 9:22 PM




To:
per-kristian.foss@stortinget.no


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

jeg har skrevet til Erna Solberg også, ettersom jeg har vært på noen møter, i Oslo (Unge) Høyre, på 90-tallet.

(Og også gjort noe rådgivningsarbeid og fått noen webdesign-oppdrag for Høyre, gjennom min kamerat fra VGS., Magne Winnem).


Jeg har funnet ut at min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter Gjedde Nyholm, Fog, Foss, Løvenbalk og kong Waldemar Seier av Danmark mm., helt tilbake til Odin, Kleopatra, Kong David av Israel og Batseba, med flere.


(Og til og med profeten Muhammed fantes visst der).

Er det den samme Foss-linjen, som du er fra?

Jeg får ikke attest fra Høyre på at jeg har drevet med rådgivnings-arbeid, for Unge Høyre, før kommunevalget i 1991, var det vel.


Rådgivningsarbeid for valgkamp-programmet, for Unge Høyre, for hele landet.

Og jeg har også vært på kurs i konservativ politikk, i Høyres hus, (ettersom Winnem dro meg med da).


Men jeg var vel bare 20 år da, og syntes jeg manglet litt ballast, før jeg tro inn i politikken, så jeg valgte å vente med å gå på møter, i Høyre, fast.

Etter den tid, så har jeg i år 2003, overhørt at jeg er forfulgt av noe de kalte 'mafian' i Oslo.


Uten at jeg er kriminell, eller noe, jeg har jobbet som butikksjef i Rimi, i tre butikker, Rimi Nylænde på Lambertseter, Rimi Kalbakken og Rimi Langhus.

Jeg har også studert data, på to høyskoler i Oslo, NHI (nå NITH), og HiO IU.


Jeg ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grethe Ingebrigtsen sin gård i Kvelde, i 2005, og lever nå som flyktning, i Storbritannia.

Jeg sluttet i Høyre, fordi dette var noe Winnem dro meg med på, så det ble som noe sosialt for meg.


Og så fikk jeg med en gang mye ansvar, syntes jeg, for Unge Høyres valgkampprogram.

Og da syntes jeg dette ble litt feil.

Winnem var også ivrig på å dra meg til Høyres Hus igjen, for fler møter.


Men jeg syntes det ble feil, at jeg skulle omtrent få ansvar for å drive hele Unge Høyre, når dette var Winnem sin ting, og ikke min ide, å dra på Høyre-møter.

Derfor bremsa jeg der.


Selv om jeg husker mye av et jeg lærte om hva det ville si å være konservativ, som vi lærte om, på kurs/møte, på Høyre.

Blant annet var hun søte, må man vel si, datteren til tidligere byrådsleder Huitfeldt der, hvis jeg ikke husker helt feil.


Og henne, sa Winnem om, at var søsteren til Annikken Huitfeldt, i Arbeiderpartiet.

Men det har jeg skjønt seinere, at ikke stemmer.

Så Winnem gjetter kanskje noen ganger, om ting han ikke veit?


Hm.

Men men.

Og nå er jeg jo forfulgt av noe 'mafian' visstnok, og får ikke mine rettigheter fra politiet.

(Uansett hvor mye jeg ber om å få disse rettighetene.


De vil blant annet ikke si hvem den her 'mafian' er, men ber meg bare lese leksikon.

Og de vil ikke etterforske mordforsøk mot meg.

Og jeg er 40 år nå, og jeg ser det, at håret mitt begynner å bli grått nå, (de siste månedene), grunnet denne håpløse situasjonen, som politiet utsetter meg for, må jeg vel si).


Så nå, (siden jeg er forfulgt og flyktning osv), så passer det vel kanskje litt dårlig, for meg, å bli medlem av Høyre (igjen).

Men Høyre kunne kanskje hjulpet deres tidligere hjelper, (meg), tenkte jeg.


Men men.

Jeg vet jeg ikke var så god på Web-design, i 1996, men det var Winnem som sa jeg kunne fikse websiden til Høyre, men da jeg studerte data først, i 1989 til 1992, så lærte vi ikke om Web, for det var nesten ukjent på den tiden, ihvertfall på NHI, så det var litt useriøst av Winnem, uten at jeg vet hvordan han presenterte det, i Høyre.


Men men.

Jeg skjønner det er noen som tuller fælt med meg i Norge, så jeg sender kopi til Politiet i tilfelle det er Foss-slekten.

Med konservativ hilsen


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter