Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 20. november 2010

Jeg sendte en e-post til Politiet i Steinkjer




Gmail - Oppdatering/Fwd: [Fwd: Erik Ribsskog]










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: [Fwd: Erik Ribsskog]











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Nov 20, 2010 at 12:06 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: <mihovil.persson@sverige.nu>

Date: 2010/11/19
Subject: [Fwd: Erik Ribsskog]
To: eribsskog@gmail.com


Du måste ta bort mitt brev från din blogg.



--------------------------- Ursprungligt brev ----------------------------

Ärende: Erik Ribsskog

Från: arnemogan@gmail.com

Datum: Fr, 2010-11-19, 06:24 pm

Till: mihovil.persson@sverige.nu

--------------------------------------------------------------------------



Min sinn syke sønn har lagt ut ditt brev på Internett.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/11/jeg-sendte-en-anmeldelse-av_18.html

Beklager mye. Han har paranoid psyk. diagnose, prøver å stoppe han. Ikke

send mail til han.









-----------------------------------------

Skaffa gratis e-post du också på http://www.sverige.nu

















PS.

Det jeg har tenkt de siste dagene nå.

Det er at kanskje faren min, og andre i familien min, jobber for den albanske mafiaen?

For dem er litt sånn tøffe, hele gjengen, som om dem skulle ha vært albanere, eller noe.

Og når vi dro på ferie, sommeren 1980, så dro vi til Istra, i Jugoslavia, som vel ikke er så langt fra Albania.

Kanskje gjennom min onkel Runar, som studerte i Oslo, og tok flysertifikat osv.?

Eller gjennom min far, Arne Mogan Olsen, sin kamerat Atle, fra Oslo?

Hm.

Vi dro ihvertfall på to ferier til Gøteborg, og bodde på hoteller hvor det var en albaner som var vakt ved svømmebassenget, for eksempel.

(Dette var vel da jeg gikk i 8. eller 9. klasse).

Og jeg var den eneste gutten/mannen.

Og faren min sa jeg måtte være med.

Og de andre som var med, var Haldis Humblen, Solveig Rasmussen (telegrafisten på Scandinavian Star, ei venninne av Haldis), min farmor Ågot Mogan Olsen, min søster Pia Ribsskog og hennes stesøster Christell Humblen.

Hvorfor måtte jeg dra til Gøteborg, med alle de damene/kjærringene/jentene?

Det syntes jeg var spesielt.

Så jeg lurer på om det er noe med Gøteborg og albanere og faren min.

Det er nok ikke umulig.

Faren min og brødrene hans, (Håkon Mogan Olsen og Runar Mogan Olsen), pleide ihvertfall ofte å kjøre til Sverige, når de var i slutten av tenårene, osv.

Enda faren min ikke likte Volvo, han sa at det ikke var bil.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Ikke vet jeg.

Faren min blander seg ihvertfall, i ting som ikke er hans business.

Jeg er jo 40 år nå, mener jeg, og ikke 4 år.

Og jeg har jo kutta ut faren min.

Jeg har jo anmeldt han, siden han dreiv med bølleringing, til meg, for et par år siden.

Og jeg har også anmeldt han for omsorgssvikt, siden han lot meg bo alene, fra jeg var ni år, på Bergeråsen, i Vestfold.

Og faren min truet også meg og min søster Pia Ribsskog, og hennes stesøster Christell Humblen, en julaften, på Bergeråsen, midt på 80-tallet, da vi var midt i tenårene cirka vel, om at han 'visste ting om alle oss tre', da vi var litt misfornøyde på grunn av et eller annet, en julekveld, på 80-tallet da, og søstera mi og Christell blei litt som to skremte høns omtrent, siden faren min trua oss, de fikk vel panikk, mer eller mindre, vil jeg si, og liksom virra litt rundt seg selv da, med sjokk/panikk i blikket, eller noe. Men men.

Så sånn var det.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter