Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. november 2010

Jeg sendte en e-post til Sande Videregående, angående en gang jeg fikk en litt inkompetent mattelærere sparket




Gmail - Nedsatt orden i første klasse handel og kontor, skoleåret 1986/87










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nedsatt orden i første klasse handel og kontor, skoleåret 1986/87











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Nov 30, 2010 at 11:17 AM




To:
sande.vgs@vfk.no






Hei,

i første klasse handel og kontor, så hadde vi en inkompetent mattelærer, som ikke hadde kontroll på klassen.

Så han løp etter Gro Marit i Svelvikavisa, i timene osv.

Jeg ble så lei av alt tullet, så jeg tok opp kaoset i timene, med walkman.


Og det tålte ikke læreren, så han heiv meg ut.

Det var den første og eneste gangen, som jeg har blitt kasta ut.

Jeg fikk karakteren 6 i matte, og var vanligvis en mønsterelev, men jeg måtte jo markere litt at jeg var fra Berger, syntes jeg, (for å tulle litt).


Noen uker senere, så ble det opptaket mitt brukt, til å få gitt han læreren sparken.

Og rektor Stige foretok tidenes snu-operasjon, etter å ha først støttet læreren etter å ha vært med i timene.


Men jeg fikk nedsatt orden, av rektor Stige, før læreren fikk sparken.

Og rektor Stige ryddet ikke opp i dette, så den nedsatte ordenskarakteren min ble stående, på vitnemålet, enda det var jeg som tok kontroll på situasjonen, og det er vel lov å ta opp i timen, det som blir sagt, skulle man tro.


Men rektor Stige likte ikke at jeg tok med en flaske cola, når jeg ble sendt til rektor, enda det var lov å drikke cola på skolen, og det stod en brusautomat i kantina.

Er det sånn at dere prater 'dritt' om meg til arbeidsgivere, på grunn av dette, hvis noen ringer?


Har dere noe registrert om dette i arkivene deres?

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter