Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 25. november 2010

Jeg sendte en klage på the Adjudicator til the Parliamentary Ombudsman




Gmail - Complaint about the Adjudicator










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Complaint about the Adjudicator











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Nov 25, 2010 at 8:04 PM




To:
Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>






Hi,

the Adjudicator, has written a long and methodical letter, and fine, in the way, that it's without spelling-errors, etc.

But, they ignore one thing.


That was, that I called the Tax-office, and asked them, if the cheque I got in the post, with the tax-return, was the _final_ figure.

(This was long after I had sent all the documentation).


The tax-office confirmed, on the phone, that the cheque, was the right, final figure.

Still, some time later, I got a charge, which said that I had gotten to much money.

Then I mean, that they can't just say one thing on the phone, and then charge me later.


This, the Adjuctator ignores.

So I wanted to complain about this.

(Also the Adjudicator hasn't signed her letter, which I think is a bit unconventional.


What's going on, shouldn't letters like this be singed to be formal?)

Thanks in advance for helping me over-turn this unfair decition by the Adjudicator.

Yours sincerely,


Erik Ribsskog





4 attachments
img136.jpg
542K
img137.jpg
598K
img138.jpg
595K
img139.jpg
487K








PS.

Her er vedleggene:

img136

img137

img138

img139

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter