Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. november 2010

Jeg sendte en ny e-post til LO og NITO




Gmail - Oppdatering/Fwd: Utmelding av Høyre










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Utmelding av Høyre











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Nov 30, 2010 at 5:47 PM




To:
bjorn.kolby@lo.no


Cc:
epost@nito.no






Hei,

jeg har også en arbeidssak mot Høyre.

De vil ikke sende attest for arbeid jeg har gjort for dem.

Og jeg har vel også gjort arbeidet gratis, uten å være medlem i Høyre, så dette er egentlig utnytting, mener jeg.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/11/30
Subject: Utmelding av Høyre
To: erna.solberg@hoyre.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,


nå har jeg vært på møter hos Høyre, på 90-tallet, og hjulpet med rådgivining, for partiprogram osv.

Jeg har i 2003, overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', og ble forsøkt drept, på Grete Ingebrigtsen sin gård, i Kvelde, i 2005.


Men politiet vil ikke gi meg rettighetene mine, de vil ikke etterforske og vil ikke si hva som foregår.

Dette har jeg sendt til Erna Solberg om, og også til Foss, i Oslo Høyre.


Erna Solberg, sier at Høyre er mot maktmisbruk.

Men, meg, Høyres tidligere hjelper, (jeg ga gratis råd til Unge Høyres program før kommunevalget i 91, i Høyres hus, og har også prøvd å hjelpe Høyre med noe webdesign, og har vært på møte/kurs i konservativ politikk, i Høyres hus, og på et møte om fortetning/byplanlegging, hos Magne Winnem, i Lambertseter Høyre, første halvdel av 90-tallet).


Men jeg ser nå, at Høyre ikke vil hjelpe sin tidligere gratis hjelper, nemlig meg.

Så dette med at Høyre er mot maktmisbruk er nok bare tomme ord, virker det som for meg.


Jeg ønsker ikke lenger å ha noe med Høyre å gjøre, på grunn av deres manglende svar til meg.

Jeg har bedt om å få attester, for rådgivningsarbeid og kursbevis, men dette kan dere bare bruke til å tørke dere i den stumpen dere ellers bare bruker til å sitte på.


Lykke til med sittingen mm!

Med anti-tompratende politiker-hilsen

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter