Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. november 2010

Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Trondheim




Gmail - Oppdatering/Fwd: Slettet kommentar










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Slettet kommentar











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Nov 6, 2010 at 10:07 PM




To:
post.sor-trondelag@politiet.no






Hei,

han her som jeg anmeldte for trakassering her om dagen driver fortsatt på, og vil ikke la meg være i fred.

Jeg aner ikke hvem denne personen er, og har ingen interesse å ha noe med denne personen å gjøre, som virker som å være besatt av å plage meg, antagelig fordi jeg har gått på ingeniørhøgskolen, hvor jeg tror han går, (ifølge hans Facebook ihvertfall), og fordi jeg har en blogg, som blir lest av noen hundre hver dag.


Men likevel synes jeg at jeg burde få være i fred for galninger, eller hva man skal kalle folk som er besatt, må man vel si, på en sånn måte.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Vegard <vegard.nyeng@gmail.com>
Date: 2010/11/6
Subject: Slettet kommentar

To: eribsskog@gmail.com


Hei, kommentaren min på bloggen din inneholdt ikke et snev av personangrep eller noen som helst form for trakassering. Betyr det at du driver med fullstendig sensur av kommentarer?













PS.

'Vegard' er nå også 'permbannet' fra å skrive kommentarer på johncons-blogg:

Photo 2368

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter