Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 25. november 2010

Jeg sendte en ny e-post til United Utilities




Gmail - Voicemail from Helen C. today/Fwd: Complaint










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Voicemail from Helen C. today/Fwd: Complaint











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Nov 25, 2010 at 12:17 PM




To:
Customer.Services@uuplc.co.uk






Hi,

I got a voicemail from Helen C, (something with Cros?), today, regarding my complaint, from 18. November.

I was wondering if we could please deal with the complaint in writing, since I think it's easier to keep the overview then.


(I'm also from Norway, so I'm sometimes a bit slow on the phone, unfortunately).

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Thu, Nov 18, 2010 at 5:45 PM

Subject: Fwd: Complaint
To: Customer.Services@uuplc.co.uk


To clearify, I told the third woman, that I only called to set up the direct debit-mandate, since I haven't recieved anything in the post regarding the direct debit-mandate.


But the third woman didn't want me to set up a direct debit-agreement for £25, like stated in your letter from 12/11.


So I reacon you don't want my money.

And I'm unemployed so I have a lot of other expenses, so that's really no problem with me.

Best regards,

Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Thu, Nov 18, 2010 at 5:36 PM
Subject: Complaint
To: Customer.Services@uuplc.co.uk


Hi,

I got your letter from November 12th, saying: 'your payment arrangement is as follows [..] Your montly payment is £25'.


After I sent you an e-mail on November 9th explaining about my sercomstances, (that I'm unemployed etc).


It says I have to return a Direct Debit mandate, before December 2.

Yet today I got a text-message saying it's 'vital' for me, to call United Utilities.

I have to speak with three women there, all of them using a very descending tone, going through what I explained about in my e-mail from November 9th.


Then, the third woman tell me my payment-arrangent, from your letter from November 12 has been canceled, (and replaced with a new payment arrangement of £305).

How can you do a thing like this?


It's not even close to December 2, which was my time-limit, for setting up the Direct Debit.

Now, today, I was so harrased by these women, so I said I wasn't going to pay a penny.


I hope you investigate my complaint, and agree that I should receive compensation for being treated in this way by your representatives.

Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter