Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. november 2010

Jeg sendte en oppdatering til Islamsk Råd i Norge




Gmail - Oppdatering: Etter Zaida/Fwd: Direkte etterkommer av profeten Muhammed










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering: Etter Zaida/Fwd: Direkte etterkommer av profeten Muhammed











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 19, 2010 at 6:41 AM




To:
Post@irn.no






Ja, på Wikipedia så stod det visst at Therese ikke var etter Zaida:


Så det er mulig at den første linken var feil, (at vi ikke er etter Zaida, men etter Ximena Moniz).

Jeg får prøve å se mer på det her, tror jeg.


Beklager at jeg sender mange e-poster!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/11/19
Subject: Oppdatering: Etter Zaida/Fwd: Direkte etterkommer av profeten Muhammed
To: Post@irn.no


Hei,

nå har jeg sett mer på dette.


Det viser at min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter noen danske konger, det vil si kong Christoffer I og kong Erik Glipping, med flere, som var etter en prinsesse av Portugal, som ble dansk dronning, og hun var etter Zaida, som var en muslimsk prinsesse, som flyktet fra Andalusia til Nord-Spania, når muslimene mistet kontrollen over sitt kongedømme i Spania.


Det er visst ikke alle som tror at Zaida er etter profeten Muhammed, men det nettstedet jeg først så på, mente det da:



Kanskje Johanitterordenen tuller med meg, fordi de mener jeg er etter profeten Muhammed, tenker jeg, for de kristne regner visst Zaida for å være etter profeten Muhammed.


Jeg sender med en kopi av slektstreet mitt, hvor det står om dette, fra MyHeritage.


Mvh.


Erik Ribsskog

PS.


Her er mer om dette:






Direkte ane (45 generasjoner)










Deg Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (nata Heegaard) Karen Margrethe Heegaard (nata Nyholm) Mary Eva Carla Nyholm (nata Fog)


din mor

hennes mor

hennes mor

hennes mor











Ludolph Erasmi Fog
Henrik Georg Fog Rasmus Jørgensen Fog Jørgen Rasmussen Fog Rasmus Jørgensen Fog

hennes far

hans far

hans far

hans far

hans far











Magdalene Davidsdatter Fog (nata Foss)
David Lauritsen Foss Laurits Foss Maren Foss (nata Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk) Peder Thøgersen Løvenbalk

hans mor

hennes far

hans far

hans mor

hennes far











Thøger Jensen Løvenbalk
Jens Lauridsen Løvenbalk Laurits Mogensen Løvenbalk Mogens Jensen Løvenbalk Jens Nielsen Løvenbalk

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far











Niels Eriksen Løvenbalk
Erik Christoffersen Løvenbalk Christoffer II Klipping, Konge af Danmark Erik V Glipping, Konge af Danmark Christoffer I Konge af Danmark

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far











Bergerd Dronning av Danmark (nata Princess of Portugal)
Sancho I Henrigues Konge av Portugal Alphonso I Henriques Konge av Portugal Therese Jimeno Prinsesse av Castille og Leon Zaida (Isabella) Prinsesse av Denia

hans mor

hennes far

hans far

hans mor

hennes mor











Abul-Kasim Muhammed III Konge av Sevilla
Abu Amr Abbad ben Muhammed II Konge av Sevilla Kadi Abul-Kasim Muhammed I Konge av Sevilla Ismail av Sevilla Qarais av Islam

hennes far

hans far

hans far

hans far

hans far











Abbad av Islam
Amr av Islam Aslan av Islam Amr av Islam Itaf av Islam

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far











Na'im al Lakhmi av Islam
Zohra av Islam Husain av Islam al-Hasan av Islam Fatimah av Islam

hans far

hans mor

hennes far

hans far

hans mor


Profeten Muhammed av Islam

hennes far

Viste denne profilen

Profeten Muhammed av Islam







Tilbake til slektstreet





Født:
25. mar 570
Død:
8. juni 632 Medina


Bilder



Nærmeste familie




Kadijah av Islam

Hans kone



Fatimah av Islam

Hans datter


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/11/18

Subject: Direkte etterkommer av profeten Muhammed

To: Post@irn.no


Hei,

min danske mormor, Ingeborg Ribsskog, var barnebarn av Mary Eva Carla Fog, som var etter Odin, Karl den Store, kong David av Israel, Willhelm Erobreren, kong Waldemar Seier av Danmark, og også profeten Muhammed!


Jeg blir jaktet på av Johanitterordenen, synes jeg det virker som.

Min far lot meg bo alene fra jeg var ni år, på Bergeråsen, i Vestfold, for å bo sammen med Haldis Humblen, som har en datter, Christell Humblen, som har en halvbror, Bjørn Humblen, på Vestlandet, som er nyutmeldt av Johanitterordenen.


Jeg har overhørt, på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg er forfulgt av 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, Grethe Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.


Men politiet vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er og Kripos som jeg ringte, nektet å hjelpe meg, med dette, i 2005, og politiet vil heller ikke etterforske drapsforsøk mot meg, i Kvelde, i 2005.


Jeg lurer på om det er Johanitterordenen som har en slags aksjon mot meg, og prøver å få meg drept, siden de ikke klarer å kontrollere meg, som de kanskje kontrollerer andre som er etter hun Eva Mary Carla Fog osv?


I forbindelse med at jeg har lest at jeg er direkte etterkommer av profeten Muhammed, på internett, så har jeg noen spørsmål.

Finnes det mange etterkommere av profeten Muhammed, nå for tiden?


Er det et kjent problem, at Johanitterordenen, jakter på etterkommere av profeten Muhammed, f.eks.?

På forhånd takk for eventuelt svar, selv om jeg ikke er muslim eller kristen engang, jeg er bare vanlig norsk, og er mest stolt av å være etter Odin faktisk.


Men jeg tenkte at dere var de riktige å spørre om dette, siden dere har god greie på en av mine forfedre, som virker å være, (fra hva jeg har lest på internett), profeten Muhammed faktisk.


(Jeg kan sende mer om dette hvis dere ikke tror meg).

Mvh.

Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter