Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. november 2010

Noen melder meg på masse nyhetsbrev og lignende, så jeg må sitte hele dagen og 'unsubscribe' de

noen melder meg på masse nyhetsbrev

PS.

Hvem er det som gjør dette, lurer jeg.

På noen få disse e-postene, som blir sendt til meg, så kan man se ip-adressen, til de som har meldt meg på.

Jeg skal finne et par eksempler.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se det, at på noen av disse, (som er anmeldt, og som jeg har publisert om på johncons-blogg), så kan man se en ip-adresse, for de som har meldt meg på:

ip adresse fra usa

PS 3.

Hvor er i verden er så den ip-adressen fra, lurer jeg.

Vi får se om jeg klarer å finne det.

Vi får se.

PS 4.

Man kan se at det sitter noen i Woodstock(!), (i hippienes 'hjemby'), i USA, og hater meg, som skriver en blogg på norsk:

usa woodstock

http://www.ip2location.com/free.asp

PS 5.

Og det var også fra et annet sted i USA.

Jeg skal se om jeg finner det.

Vi får se.

PS 6.

Her er et annet eksempel:

ip adresse 2

PS 7.

Og det var også utført fra noen i USA:

mer om ip adresser i usa

PS 8.

Begge disse ISP-ene ble visst kalt 'FDC-servers.net', eller noe.

Hva er det da.

Hm.

PS 9.

Det var visst bare en bredbåndsleverandør:

bredbånd leverandør

http://www.fdcservers.net/

PS 10.

Men slike bredbåndsleverandører, de oppgir nok kun navn og adresse og slik, for en ip-adresse, til politiet.

Men, politiet er jo ikke kjent for å være så smarte.

Jeg husker jeg prata med ei jente fra Ellingsrudåsen, på kontakttelefon, fra halvbroren min og dem sin leilighet, på Furuset/Høybråten, for ca. 20 år siden vel.

Og hu sa det, at 'snuten er ikke kjent for å være Einstein'.

(Dette var ei som jobba med å være DJ osv., og som hadde anmeldt noen kriminelle.

Også hadde politiet latt de kriminelle forstå hvor de ungdommene som anmeldte dem holdt til).

Så sånn var det.

Så hvis jeg sender dette til politiet, så sier nok antagelig de, at dette bare er 'spam'.

Noe det ikke er, for spam, det er sendt av dataprogrammer.

Men dette er mennesker som hater meg, og vil meg til livs, som har sendt ut, mener jeg.

Som del av noe verdensomspennende illuminati-nettverk, eller lignende, vil jeg si.

Men politiet spiller på lag med illuminati, og ignorerer sånne anmeldelser.

Fordi, politiet og illuminati osv., de har en krig mot nordiske/norrøne/blonde, virker det som for meg.

Men hva gjør folk i Norge?

Jo, de sitter i tusentall og leser på bloggen min, i år etter år.

Men de sitter bare på ræva, virker det som for meg.

Så jeg blir jo drit irritert av å skrive om sånne her ting.

For ingen gjør et kvekk.

Alle oppfører seg som om de er degenererte og innavla og det som er.

Som noen tafatte fjøsnisser, vil jeg si.

Helt hjernedøde idioter.

Jeg skriver i år etter år om at jeg blir tulla meg.

Og ikke en eneste evneveik nordmann evner å gi meg noe hjelp.

Da er det som at den norske kulturen er død og begravet mener jeg.

Fy faen for noen tafatte idioter dere er.

Det er derfor jeg skulle jeg var eskimo, for da hadde noen kanskje hjulpet meg mot denne her illuminati-dritten, eller hva det er.

I Norge har dem visst full kontroll.

Det er sånn at jeg skammer meg for å være norsk.

Jævla dasser altså.

Sånn, da er jeg på bølgelengde med leserne av bloggen, håper jeg.

Det får man håpe.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter