Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. desember 2010

Da var jeg visst også direkte etter Gange-Rolf, fant jeg ut









Direkte ane (37 generasjoner)



Deg




Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog

din mor


Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (født Heegaard)

hennes mor


Karen Margrethe Heegaard (født Nyholm)

hennes mor


Mary Eva Carla Nyholm (født Fog)

hennes mor


Ludolph Erasmi Fog

hennes far


Henrik Georg Fog

hans far


Rasmus Jørgensen Fog

hans far


Jørgen Rasmussen Fog

hans far


Rasmus Jørgensen Fog

hans far


Magdalene Davidsdatter Fog (født Foss)

hans mor


David Lauritsen Foss

hennes far


Laurits Foss

hans far


Maren Foss (født Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk)

hans mor


Peder Thøgersen Løvenbalk

hennes far


Thøger Jensen Løvenbalk

hans far


Jens Lauridsen Løvenbalk

hans far


Laurits Mogensen Løvenbalk

hans far


Mogens Jensen Løvenbalk

hans far


Jens Nielsen Løvenbalk

hans far


Niels Eriksen Løvenbalk

hans far


Erik Christoffersen Løvenbalk

hans far


Christoffer II Klipping, Konge af Danmark

hans far


Agnes Dronning av Danmark (født Markgraffinn zu Brandenburg)

hans mor


Jutta av Brandenburg (født av Saksen)

hennes mor


Helene av Saksen (født av Braunschweig)

hennes mor


Otto I av Braunschweig

hennes far


Willhelm av Braunschweig

hans far


Mathilde av Welfen (født Plantagenet)

hans mor


Henrik II Plantagenet av England

hennes far


Mathilde (Adelaide) Plantagenet (født av England)

hans mor


Henry I Bastaard Plantagenet av Normandie

hennes far


Willhelm Erobreren av Normandie (Konge av England)

hans far


Robert II av Normandie

hans far


Richard II av Normandie

hans far


Richard I av Normandie

hans far


Willem I av Normandie

hans far


Gange-Rolf

hans far


Viste denne profilen



Gange-Rolf




Født:
846
Død:
931 (i en alder av ‎~85‏)





Informasjon




Begivenheter




Tidslinje




Ny










PS.

Christell sin far, Oddbjørn Humblen, var jo fra Ålesund, i Sunnmøre.

Vi ser at jeg er direkte etter Ragnvald Mørejarl, som vel var Harald Hårfagre sin nærmeste forbundsfelle, stod det på Wikipedia.

Og han var visst gift med datteren av Rolf Nevja, som vel var konge av Møre(?)

Så kanskje Christell har tulla med meg, opp gjennom livet, på vegne av møringene, som er sure på Harald Hårfagre og Ragnvald Mørejarl, siden de samlet Norge til et kongerike, og Møre ikke da lenger var et eget land?

Er det dette som foregår?

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg skrev tidligere idag, at jeg skulle prøve å få lagt inn Kong Salomon, på MyHeritage, idag.

Men, siden jeg er etter Løvenbalk, så er jeg etter mer enn 2000 registrerte personer, (hvorav mange konger og keisere, osv).

Og disse er listet, etter generasjon, så det er litt vanskelig for meg å se, nøyaktig hvem som er etter Kong David og Batseba, osv.

Men nå har jeg ihvertfall fått lagt inn folk som Willhelm Erobreren og Gange-Rolf, osv., på MyHeritage, i dag.

Så tror jeg at jeg skal legge inn resten av slekta, til Løvenbalk, (som jeg er etter, etter min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard).

De tror jeg at jeg får legge inn, en generasjon av gangen.

Så får jeg heller finne ut til slutt, hvordan jeg er etter kong David og kong Salomon og noen egyptiske konger, osv.

Så vi får se hvordan jeg får ordnet det.

Vi får se.

PS 3.

Her er mer om alle de personene, (inkludert mange kongelige), som jeg etter, siden jeg er etter Løvenbalk:

http://gw5.geneanet.org/index.php3?b=tondhwr&lang=en&m=A&p=niels&n=lovenbalk&v=85&x=15&y=13&t=N&sosab=10&siblings=on¬es=on&src=on&color=&after=&before=

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter