Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. desember 2010

Jeg fikk en ny e-post fra MyHeritage. (Det med 'mafian' var det noen hackere som gjorde)




Gmail - Ribsskog Web Site - Nyhetsbrev, 29. Desember 2010










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ribsskog Web Site - Nyhetsbrev, 29. Desember 2010











MyHeritage Newsletter
<newsletter2@myheritage.com>



Wed, Dec 29, 2010 at 11:32 AM




Reply-To:
noreply@myheritage.com


To:
eribsskog@gmail.com










Har du problem med å lese denne meldingen? Les den i din nettleser.





















Kjære Erik,

Her er de siste oppdateringene fra 'Ribsskog Web Site'

Hva er nytt

I går





Erik Ribsskog oppdaterte detaljene til Erik Ribsskog på slektstre: Ribsskog Family Tree








des 27, 2010





Erik Ribsskog oppdaterte detaljer til Hildegard av de Vinzgouw, Karl den Store, Judith Welf av Altdorf, Ludvig I (den fromme) av Frankrike og 53 andre personer i slektstre: Ribsskog Family Tree









Erik Ribsskog lagt til Hildegard av de Vinzgouw, Karl den Store, Judith Welf av Altdorf, Ludvig I (den fromme) av Frankrike og 50 andre personer til slektstre: Ribsskog Family Tree








des 25, 2010





Erik Ribsskog la til et nytt album: Noe Mafian








des 24, 2010





Erik Ribsskog opprettet en ny slektsside: Mafian








des 23, 2010





Erik Ribsskog lagt til Gullik Mogan, Klemet Høstland (Haustland), Ane Olsdatter, Ole Arntsen Solum og 4 andre personer til slektstre: Ribsskog Family Tree








des 22, 2010





Erik Ribsskog lagt til Mor til Karianne , Karianne Ribsskog, Mor til Kjell Arild , Kjell Arild Ribsskog og 1 andre personer til slektstre: Ribsskog Family Tree


Hva du kan gjøre videre

Hva med å besøke siden din, oppdatere slektstreet eller legge inn nye bilder?
Hold siden din i aktivitet og bruk den!

- Inviter flere familiemedlemmer til siden din

- Besøk slektssiden din nå

- Se slektstreet ditt og legg til mer informasjon

- Legg til noen nye bilder


Ha en god dag!
MyHeritage.com



Denne meldingen er sendt for forenkle bruken av familie-siden din på MyHeritage.com. Hvis du ikke ønsker å motta flere slike meldinger, klikk her.
MyHeritage (UK) Ltd., Cardiff House, Second Floor, Tilling Road, London NW2 1LJ, England; http://www.myheritage.no









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter