Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. desember 2010

Jeg lurer på om det er han her som er sønnen til Nina Monsen. Hm

sønnen til nina monsen hm

PS.

Her er mer om dette:

sønnen til nina monsen 2 hm

PS 2.

Også var det en som het Eskil Mogstad, som ville være venn med meg på Facebook.

Det syntes jeg var litt spesielt.

Her er mer om dette:




Gmail - Eskil Mogstad vil bli venn med deg på Facebook.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Eskil Mogstad vil bli venn med deg på Facebook.











Facebook
<notification+ay44a_96@facebookmail.com>



Thu, Dec 9, 2010 at 1:31 AM




Reply-To:
noreply <noreply@facebookmail.com>


To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>







facebook
Hei Erik,
Eskil Mogstad vil bli venn med deg på Facebook.
Hilsen

Facebook-teamet
Svar nå:
Bekreft venn

Hvis du vil bekrefte (eller stilltiende ignorere) denne forespørselen kan du gå til:
http://www.facebook.com/n/?reqs.php&mid=36a2e82G3f243760G22ef934G2&n_m=eribsskog%40gmail.com
Denne meldingen skulle til eribsskog@gmail.com. Hvis du ikke ønsker å motta slike e-postmeldinger fra Facebook i fremtiden, kan du følge koblingen nedenfor for å stoppe abonnementet.
http://www.facebook.com/o.php?k=de48d2&u=1059338080&mid=36a2e82G3f243760G22ef934G2
Facebook, Inc. P.O. Box 10005, Palo Alto, CA 94303







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter