Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. desember 2010

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering/Fwd: tamara@crossdressers.com's ecard is still waiting for you.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering/Fwd: tamara@crossdressers.com's ecard is still waiting for you.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Dec 12, 2010 at 9:42 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: 123Greetings.com <ecards@123greetings.com>

Date: Sat, Dec 11, 2010 at 11:08 PM
Subject: tamara@crossdressers.com's ecard is still waiting for you.
To: eribssk.og@gmail.com



This is a gentle reminder for the ecard that [tamara@crossdressers.com] sent you.



It's been some days and we wanted to make sure you don't miss out on your ecard & its message.



You can view it by clicking here:

http://www.123greetings.com/send/view/12004710010145755226/r8



Using our new tracking feature, you can now view all the ecards received by you in the last 30 days.



Click on the link below or copy & paste the link into your browser's address bar.

http://www.123greetings.com/connect/track/msg-15



Or if you prefer, you can go to http://www.123greetings.com/ and type your ecard number (12004710010145755226) in the "Search Box" at the top right of the page.



If you need any help in viewing your ecard or any other assistance, please visit our Help/ FAQ section at: http://help.123greetings.com/



We hope you enjoy your ecard,



Your friends at 123Greetings.com

http://www.123greetings.com



We respect your privacy. You will not be receiving any promotional emails from us because of this ecard. To view our privacy policy, click on the link below:

http://info.123greetings.com/company/privacy_policy.html



Note: This is an auto generated mail. Please do not reply.



If you have any other problem please contact us by clicking on the following link:

http://help.123greetings.com/contact_us.html



This email was sent by 123Greetings.com, Inc., 1674 Broadway, New York, NY 10019.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter