Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. desember 2010

Jeg sendte en e-post i retning av den internasjonale domstolen i Haag




Gmail - Could you please send this on to the International Court of Justice, who's website I found your e-mail address on/Fwd: Klage på Arvehjelpen.no/Fwd: Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Could you please send this on to the International Court of Justice, who's website I found your e-mail address on/Fwd: Klage på Arvehjelpen.no/Fwd: Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Dec 20, 2010 at 12:04 AM




To:
guidedtours@planet.nl








---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/19
Subject: Klage på Arvehjelpen.no/Fwd: Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: post@advokatforeningen.no



Hei,

jeg bor i England, og min mormor, som var etter fine adelige/kongelige danske familier, (Adeler, Løvenbalk, Gjedde, Nyholm, Heegaard, Fog, etc.), døde ifjor sommer.


(Hennes grandonkel var forresten den kjente danske juristen Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, som skulle ha dømt mellom Norge og Danmark, om Grønland, i Haag, men ble syke/døde like før, sa min mormor.


Min mormor, Ingeborg Ribsskog, sa forresten at han var eldst av 13 søsken, på slottet Højriis, på Mors, og var som en far for sine søsken, siden foreldrene vel var mye på Bangsbo, i Fredrikshavn, (som de også eide), hvor faren, (min tipptippoldefar, L.C. Nyholm), var hofjægermester, for danskekongen.


Selv om han selv døde barnløs).

Så min mormor hadde verdifulle malerier, som har hengt på slottet Højriis, med mere.

Men jeg har ikke fått noen malerier/møbler/penger, enda min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999, så jeg skulle hatt en del av min mors arv, (min mor hadde tre barn, så jeg skulle hatt en tredel, av min mors arv, mener jeg).


Jeg gjorde som Arvehjelpen.no sa, og kontaktet Tingretten i Larvik.

Fordi at jeg kontaktet Arvehjelpen.no, siden det hadde gått cirka tre måneder, etter at min mormor døde, uten at noen hadde kontaktet meg om arv.


(Jeg tenkte at jeg fikk la det gå litt tid, før slekta begynte å krangle så fillene føyk nærmest, om arv, for verdigheten rundt dødsfallet til min mormor, å gjøre.

Man måtte jo fordøye det at hun var død først og.


Derfor ventet jeg i noen måneder før jeg begynte å handle i forbindelse med arv etter min mormor).

Tingretten sendte meg en kopi av min mormors testamente, siden original-versjonen hadde blitt sendt til min adresse i Norge.


(Jeg er flyktning i England).

Originalen ble sendt til min onkel Martin Ribsskog, men han sender ikke posten min videre.

Jeg kan ikke forandre adresse hos Folkeregisteret, for de skjemaene er ikke for flyktninger.


Tingretten i Larvik hadde gitt innboet, dvs. malerier osv., til min onkel Martin Ribsskog og tante Ellen Savoldelli, (min avdøde mors søsken).

Men disse kontaktet ikke meg, før etter at jeg kontaktet Tingretten.


Men jeg hadde kuttet ut mine medarvinger, før min mormor døde, siden jeg ikke stoler på de, (etter at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian også', i Oslo, i 2003, og etter at jeg ble forsøkt myrdet, på Grete Ingebrigtsen, (min onkels samboer), sin gård, i Kvelde, i 2005, hvor jeg flyktet til).


Så jeg vil ikke ha noe med mine medarvinger å gjøre.

Men Tingretten ga arven til mine medarvinger.

Men Tingretten vil ikke hjelpe meg, å få min arv.


Og Fylkesmannen vil ikke gi meg advokat.

Så dette blir som de gjorde mot jødene under krigen, mener jeg, at de konfiskerer eiendommen til de som er i utlandet.

På den gården lå det også viktige papirer etc., som jeg hadde, men min tante og onkel vil ikke sende dette til England.


De må ha vært involvert i mordforsøket mot meg, mistenker jeg.

Arvehjelpen.no vil heller ikke hjelpe.

Jeg har anmeldt dette til politiet, men de vil ikke hjelpe.



Så jeg sitter her i England, og blir behandlet som jødene under 2. verdenskrig, alle tingene i Norge blir herja med.

Så jeg vil klage på Arvehjelpen.no til dere.

Så kanskje dere vet råd mot denne fascismen, eller hva det er, som foregår mot meg, i Norge.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/9/26
Subject: Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: ps@s-law.no


Hei,

nå har jeg holdt på i snart et år, med dette.


Jeg fikk testamentet til min mormor, fra Tingretten i Larvik, og der stod det at hun hadde arvet Holger baron Adeler, i 1980 ca., noe jeg ikke var klar over fra før.


Og min mormor og morfar ga pengene til min mor. Og jeg er min mors eldste sønn, så jeg lurer på om jeg er baron nå.

Men dette er også det eneste jeg har fått ut av dette.

Tingretten nekter å la meg få offentlig skifte, siden jeg ikke har 30.000 å stille som garanti.


Og jeg har ikke fått et rødt øre i arv, fra mine medarvinger, (min tante Ellen Ribsskog, min onkel Martin Ribsskog, min søster Pia Ribsskog og min halvbror Axel Nicolay Thomassen).


Og jeg har kutta ut alle disse, pga. at jeg ble forsøkt drept, på gården til min onkel Martin sin samboer, i 2005, og siden ingen i familien min vil engang sende meg kofferten min, som lå på den gården, over til England.


Jeg mener at Tingretten skulle ha latt det bli offentlig skifte, siden ikke alle medarvingene var på talefot.

Og dette er snakk om fine, og nok veldig verdfulle malerier, som har heng på Højriis slott, siden min mormor var fra kjente danske adelsfamilier, som Gjedde, (hennes oldemor var Maren Gjedde, fra Jylland).


Og hun arvet jo også møbler osv., fra Holger baron Adeler.

Så dette er snakk om verdfulle ting, som godt kan være verdt mange millioner, for alt hva jeg vet.


Ihvertfall mange hundretusen.

Men jeg kommer ingen vei.

Han sorenskriveren i Larvik, han nekter å la meg få offentlig skifte.

Og jeg har ikke fått innvilget Fri Rettshjelp, for å få min rettmessige arv, (siden moren min døde i 1999).


For jeg har søkt Fylkesmannen i Vestfold, men de har ikke gitt Fri Rettshjelp til meg, av en eller annen grunn.

I boet så var det nok også en gave, som jeg fikk av bestemor Ingeborg, på 80-tallet, nemlig memoarene etter en kjent dansk dommer, som het Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, som var nominert til Fredsprisen, for sitt arbeid som dommer i Egypt og Haag.


(Min mormors grandonkel):

Og det fantes også fotografier, av min tippoldefar, den danske øverstkommanderende general, Anders Gjedde Nyholm, og danskekongen mm.

(Jeg er ikke dansk, men jeg hadde en danskfødt mormor da.


Og jeg syntes dette med Egypt og Folkedomstolen i Haag, osv., var interessant.

Jeg var den eneste som interesserte meg for sånt, (gamle ting og familieting osv), sa min mormor, så derfor fikk jeg dette).


Men min mormor tok tilbake denne gaven, av en eller annen grunn, noen år seinere.

Fra min farmors hus, hvor jeg lot det ligge, siden jeg bare bodde på noen hybler i Oslo, hos min tidligere stefar Arne Thomassen osv., hvor min litt bølle-frø aktige halvbror Axel Thomassen bodde, så jeg turte ikke å ha noe verdifullt der, for han var helt vill og gæern og hadde enda mer gæerne kamerater da, på Furuset, i Oslo.


Men det er/var nok i boet.

De har sikkert fordelt boet, uten meg, siden jeg har vært i England.

Noe sånt.

(Jeg har også hevd på et par steder i Norge, hvor jeg har bruksretten, mener jeg, som jeg kunne trengt hjelp av advokat med.


Samt det at jeg ikke får mine rettigheter fra politiet, enda jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.

Og politiet etterforsker ikke drapsforsøk mot meg, i Larvik, i 2005).


Så jeg lurte på om jeg kunne søke om Fri Rettshjelp gjennom deres advokatfirma, som jeg ser på fri-rettshjelp.no, at er mulig.

På forhånd takk for eventuell hjelp.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/17
Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: Peter Schjølberg <ps@s-law.no>


Ok,


jeg skal prøve det.


Mange takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


2009/11/17 Peter Schjølberg <ps@s-law.no>






Hei,



Ta kontakt med tingretten der hvor din mormor bodde. De vil
kunne fortelle deg hvem som er arvinger i boet og hvilken skifteform som er
valgt.



Lykke til!



Vennlig hilsen


Peter Schjølberg


Advokat




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 16. november 2009 21:16

Til: ps@s-law.no

Emne: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor




Hei,






jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne
e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.






Mvh.







Erik Ribsskog






---------- Forwarded message
----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/11/7

Subject: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor

To: ps@s-law.no





Hei,







min mormor, Ingeborg Ribsskog, fra Nevlunghavn, døde i
sommer, og jeg er ikke på talefot, med resten av familien, for de har drevet og
tullet med meg hele livet, (de er i illuminati, eller lignende, tror jeg).







Men jeg har ikke hørt noe, fra noen, om noe arv.






Enda jeg fikk noen dokumenter etter en dommer i Egypt og Haag, Didrik Galtrup
Gjedde Nyholm, som var min mormors grandonkel, mener jeg, og noen fotografier
av Anders Gjedde Nyholm, som var øverstkommanderende general i Danmark, i
mellomkrigstiden, og som var min mormors morfar.






Dette fikk jeg av min mormor, på 80-tallet, men det tok hun tilbake igjen, (noe
som vel egentlig ikke går ann, å ta tilbake en gave).







Så jeg regner egentlig de tingene som mine.






Dessuten vet jeg at min mormor nok hadde noe formue, og flere verdifulle
malerier, som har hengt på et dansk slott, (Højriis).






Men ingen har kontaktet meg om arv, enda min mor døde i 1999, så hennes del,
burde ble delt på meg og mine to søsken, såvidt jeg kan forstå.







Jeg lurte på hvem jeg skal kontakte i Larvik kommune, for å
høre om min mormor hadde noe testament, eller om hvordan arveoppgjøret har
foregått.






Håper dere har mulighet til å svare!







Mvh.



Erik Ribsskog









__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4613 (20091116) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter