Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. desember 2010

Jeg sendte en e-post til Coop




Gmail - Tidligere ansettelsesforhold










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Tidligere ansettelsesforhold











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 1, 2010 at 11:41 AM




To:
info@coop.no


Cc:
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, bjorn.kolby@lo.no, epost@nito.no






Hei,

da jeg jobbet på OBS Triaden på begynnelsen av 90-tallet, så skulle man skrive, på kontrakten, om man var medlem i noen organisasjoner.

Jeg syntes det var litt dumt å ikke skrive noe, så jeg skrev Unge Høyre.


For en kamerat av meg, som het Magne Winnem, dro meg med på møter i Unge Høyre, i Høyres Hus, i Oslo.

Men, det gikk litt fort i svingene, for meg, så jeg visste ikke helt, om jeg var medlem, eller ikke.


Men, jeg ga råd, på valgkampprogrammet, for Unge Høyre, før valget i 1991, så jeg regna med at jeg var medlem, eller ihvertfall kunne skrive at jeg var medlem.

Men, nå, så har jeg sjekka med Høyre, og jeg har visst ikke vært medlem der.


Jeg ville ikke virke dum, så derfor skreiv jeg Unge Høyre, for jeg var ikke medlem av noen andre organisasjoner.

Men, nå viser det seg at dette ikke var riktig da.

Så da sier jeg fra om det, sånn at jeg har orden i sysakene, liksom.


Bare som en formalitet.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter