Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. desember 2010

Jeg sendte en e-post til EU-domstolen




Gmail - Klage til EU-domstolen/Fwd: Til Efta, klage på EU-kommisjonen/Fwd: Oppdatering/Fwd: To Arthur Pooley/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage til EU-domstolen/Fwd: Til Efta, klage på EU-kommisjonen/Fwd: Oppdatering/Fwd: To Arthur Pooley/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Dec 20, 2010 at 3:39 AM




To:
post@euinfo.no






Hei,

min far, Arne Mogan Olsen, mente at dette skulle til EU-domstolen.

Kan dere vennligst sende dette dit.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/8/18
Subject: Til Efta, klage på EU-kommisjonen/Fwd: Oppdatering/Fwd: To Arthur Pooley/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009

To: mail.bxl@efta.int


Hei,

jeg kontaktet Efta, ifjor, var det vel, angående en klage på politiet og Ipcc og the Home Office, mm., i England.


Etter dette har det også blitt problemer med diverse engelske ombudsmenn.


Jeg blir dårlig behandlet.

Politiet her kaller meg 'Miss', IPCC, de behandler ikke klagen min på politiet, osv.

Og jeg fikk beskjed av dere om å sende det til Solvit, som har bedt meg sende det til EU-kommisjonen.


Men hverken dansker, briter eller svensker har klart å behandle dette.

De nekter å behandle det, må jeg nok si.

Så da ser jeg ingen annen bra utvei, enn å sende dette tilbake til EFTA, som en klage på EU-kommisjonen.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/8/18
Subject: Re: Oppdatering/Fwd: To Arthur Pooley/Fwd: Your e-mail of 22/8/2009
To: Eric.Degerbeck@ec.europa.eu


Det er ikke riktig dessverre, det gjelder bare noen få av sakene.


Og det er bare bullshit det de skriver.

Jævla svensker, dere har vel blitt albanere hele gjengen.

Käldë köttbüllär tïl jül,


Erik Ribsskog


On Wed, Aug 18, 2010 at 3:44 PM, <Eric.Degerbeck@ec.europa.eu> wrote:



Bäste Herr Ribsskog,


tack för dina e-brev till Pierre Schellekens, chef för
EU-kommissionens

representation i Sverige.


Av korrespondensen att döma har EU-kommissionen redan givit
dig svar

i de angelägenheter du tar upp. Därför kommer inga vidare
åtgärder att vidtas

i anledning av dina meddelanden från EU-kommissionen i
Sveriges sida.


Bästa hälsningar,


Eric Degerbeck

Mediechef

EU-kommissionen i Sverige






From: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: Thursday, August 12, 2010 8:26
PM
To: SCHELLEKENS Pierre (COMM-STOCKHOLM)
Subject:
Oppdatering/Fwd: To Arthur Pooley/Fwd: Your e-mail of
22/8/2009


Hei,


som jeg nevnte i min e-post til dere igår, så har jeg også sendt noe til
EU-kommisjonen i Danmark.


Som jeg klagde på, siden de søkte om meg og Mette-Marit, på Google,
så jeg på StatCounter, som jeg har på bloggen min.



(Jeg har også sendt om dette til norsk UD).


Men det skjer visst ingenting, rundt denne/disse sakene.


Så hvis dere kan ta dette i samme slengen og, eventuelt.


Isåfall så hadde det vært veldig bra!


Mvh.


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date:
Sun, Apr 4, 2010 at 3:56 PM
Subject: To Arthur Pooley/Fwd: Your e-mail of
22/8/2009
To: SG-PLAINTES@ec.europa.eu


Hi,

I'm just sending you a reminder, since I haven't heard anything from
you, after I received you letter from 22/12, last year.


Hope this is alright!



Yours sincerely,


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: <SG-PLAINTES@ec.europa.eu>

Date: Tue, Dec 22,
2009 at 9:51 AM
Subject: Your e-mail of 22/8/2009
To: eribsskog@gmail.com

















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter