Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. desember 2010

Jeg sendte en klage til Skatt Sør




Gmail - Til Elin Halmrast sin direkte overordnede - Klage på Elin Halmrast/Fwd: Forespørsel










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Elin Halmrast sin direkte overordnede - Klage på Elin Halmrast/Fwd: Forespørsel











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 8, 2010 at 2:08 PM




To:
skattsor@skatteetaten.no






Hei,

Elin Halmrast tullet med min søknad om navneendring til Løvenbalk.

Hun må miste jobben sin, mener jeg.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/12/8
Subject: Fwd: Forespørsel

To: elin.halmrast@skatteetaten.no
Cc: post.sondre.buskerud@politiet.no


Du har forrandret tidspunktet du, på søknaden.


Så hvis andre i slekta mi, søkte mellom mine to søknader, så får de retten til navnet og ikke meg.

Det er korrupsjon det.

Sånne som deg burde ikke hatt ansvar.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Halmrast, Elin Louise <elin.halmrast@skatteetaten.no>

Date: 2010/12/8
Subject: SV: Forespørsel
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Denne mailen er nå sendt i papirform til
folkeregistret.


Desverre kunne ikke alle vedleggene tas
ut, men selve søknad om navnendring er nå sendt til behandling.


Jeg er nå ferdig med denne saken!


Ved nye henvendelser vennligst send de til
Skattsor@skatteetaten.no



Mvh Fellespostkassen Skatt sør








Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 8. desember 2010 12:13

Til: Halmrast, Elin Louise

Emne: Re: Forespørsel




Dette er forresten den merkeligste e-posten jeg har fått.






Hvorfor skal jeg sende det igjen, som ny e-post.






Er det fordi mine slektninger har søkt om navnet Løvenbalk etter meg, og dere
hjelper disse?






Vennligst send denne klagen til dine overordnede.






Erik Ribsskog






2010/12/8 Halmrast, Elin Louise <elin.halmrast@skatteetaten.no>



Hei!


Vi
har mottatt din forespørsel om navnskifte, men
dessverre
inneholder mailen for mye vedlegg/bilder.


Vi
får ikke sendt denne videre fra for behandling .


Vennligst
send forespørslen
samme sted som sist uten alt annet som
lå ved.


Mvh


Fellespostkassen
Skatt sør


















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter