Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. desember 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av bruk av bilder, som jeg har rettighetene til










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av bruk av bilder, som jeg har rettighetene til











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Dec 30, 2010 at 3:27 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

den bloggen her, bruker bilder, som jeg har rettighetene til:



Det vil jeg gjerne anmelde.

Det er kanskje ikke så farlig, om en blogg bruker noen av bildene mine.

Men, jeg har ikke noe lyst til å miste rettighetene, til bildene mine, pga. sedvane, ved at jeg lar andre blogger osv., bruke de.


Jeg må liksom passe litt på rettighetene mine, synes jeg.

Så derfor denne anmeldelsen.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som politiet i Drammen sier at man bør skrive, i anmeldelser sendt pr. e-post).


Mvh.

Erik Ribsskog









PS.

Siden det virker som at folk som han som har den bloggen, nevnt i e-posten ovenfor, spekulerer, i å bruke bildene mine.

(Fordi jeg ikke har råd til å ta de til retten, osv).

Så har jeg bestemt meg for det, at jeg ikke lar noen bruke mine bilder.

(Men at de må ta 'screenshots'/faksimiler, isåfall, fra mine nettsteder, og med linker).

Men dette får jeg rydde opp i seinere, hvis/når jeg får bedre tid og råd.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter