Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. desember 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Merry Christmas From GoTeen.Net/Forumcentral1.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Merry Christmas From GoTeen.Net/Forumcentral1.com











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Dec 24, 2010 at 3:26 PM




To:
"webmaster@goteen.net" <webmaster@goteen.net>


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hi,

please stop sending me e-mails, I have not registered on your website.


Erik Ribsskog


On Fri, Dec 24, 2010 at 4:49 AM, webmaster@goteen.net <webmaster@goteen.net> wrote:

Hey Guys,



Well, its that time of year again, yep its Christmas (of course). This will be our 4th Celebration and MANY more to come.



I would personally like to wish everyone at GoTeen.Net/Forumcentral1.com a very Merry Christmas and a Happy New Years.



Remember guys, as i say this every year...STAY SAFE, be careful on our roads. If you get drunk New Years, don't let your friends drive you home over the alcohol limit. Call your Parents, Catch a Taxi :)



GoTeen.Net, not only cares for your safety on the forums, but also cares for "YOU" away from your computer, so STAY SAFE!.



Also please don't forget those that will not be Celebrating Christmas, meaning the homeless...family's with no money, Kids and Teens that have lost their Parents or loved ones and our Soldiers representing our country's out in battle. Share a thought for those less fortunate than us.



I'd also like to thank everyone of you for supporting Goteen.Net over the last 5 years. You guys are just amazing.



Thank you to our wonderful Mods/Admins/Webmasters, who have helped keep the forums safe and helped support those in need - Sarah, Super Soda, Ender, LyDrake, Kd., Lady Madonna, Killer, Kyle. and Dr.Rave. You guys Rock!



Well, thats it for another year guys. Cheers to you all from all the Staff here at GoTeen.Net.

---

Best Regards: Kyle And Boyka.

---

Site: www.goteen.net

Site:www.forumcentral1.com

---

Email: Webmaster@goteen.net









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter