Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. desember 2010

Jeg sendte en ny e-post til CCCS




Gmail - RE: Reminder/Fwd: Finished with Employment Zones










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




RE: Reminder/Fwd: Finished with Employment Zones











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Dec 30, 2010 at 3:49 PM




To:
Support Counsellor <supportcounsellor@cccs.co.uk>






Hi,

thanks very much for your telephone-call and e-mail!

I've tried to call the number you gave me, on 0207 829 3324, but I only got to an answering-machine, saying that 'this number doesn't have a mailbox', and offering to connect me to an operator.


I tried the option for connecting me with an operator, but noone replied.

So maybe all the Jobcentre-staff, doesn't work, between Christmas and New Year?

I'll try to call that number again, tomorrow and on Tuesday.


And then I'll update you in the New Year, after I've tried to call on Tuesday!

Thanks again for your help with this and also for all the earlier help, with the budget etc!

Best regards,


Erik Ribsskog


On Thu, Dec 30, 2010 at 3:37 PM, Support Counsellor <supportcounsellor@cccs.co.uk> wrote:



Good afternoon Erik


Further to our telephone conversation today. Please
call the DWP's Chief Executive Officers number which is 0207 829 3324 and
explain that you cannot get a resolution to your complaint at the local
jobcentre plus.


You may find the following information is of use to
you.





Please
take a look at the customer charter page.


As I
explained, we are limited to giving you basic advice on this issue. However I
wish you well and hope that your problem is resolved very
soon.


Yours
sincerely


Terry
Donohoe

Counselling Support Counsellor















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter